کد خبر : 78287

شوک سنگین به استقلالی ها | یامگا تیم بعدی اش را انتخاب کرد

شوک سنگین به استقلالی ها | یامگا تیم بعدی اش را انتخاب کرد

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد آرتور کوین یامگا فصل بعد به لیگ امارات می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال در این فصل ۱۰ گل به ثمر رساند و نقش پررنگی در قهرمانی آبی‌ها داشته است. طی روزهای اخیر و با داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد پرسپولیس برای سال آینده مواجه شد و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس درحالی به جذب ستاره رقیب سنتی خود علاقه مند است که این بازیکن برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و همین موضوع کار را بسیار سخت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه علاقه ندارد وارد دعوای حقوقی با استقلال یا هر تیم دیگری شود به این ترتیب فقط در صورتی مذاکرات جدی خود را با یامگا و وکیلش آغاز خواهد کرد که یا این بازیکن قراردادش را با استقلال فسخ کرده باشد و یا اینکه رضایتنامه خودش را از آبی‌ها بگیرد.

همچنین با توجه به عملکرد خوب یامگا در استقلال ، به طور حتم این بازیکن با قراردادی بالاتر راضی به حضور در پرسپولیس و یا هر تیم دیگری خواهد شد. گفتنی است وقتی پیشنهاد حضور یامگا در پرسپولیس به مدیران این تیم داده شد، آن‌ها ابتدا با یحیی گل محمدی اطلاع دادند تا نظر سرمربی تیمشان را جویا شوند.

 

یامگا

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی از حضور یامگا استقبال کرده و این بازیکن را مورد تایید قرار داده است. بعد از مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه‌های یامگا ، طی روزهای گذشته مدیران پرسپولیس دیگر پیگیر وضعیت این بازیکن نشدند و به نوعی از جذب ستاره استقلال عقب نشینی کردند.

دلیل این کار پرسپولیسی‌ها هم فقط به مسائل مربوط به قرارداد این بازیکن با استقلال برمی‌گردد. همانطور که اشاره شد باشگاه پرسپولیس اصلا نمی‌خواهد وارد دعوای حقوقی شود ، به خصوص اینکه طرف مقابل رقیب سنتی آن‌ها یعنی استقلال باشد.

بعد از پرسپولیس ، یامگا حتی به سپاهان هم لینک شد ولی سپاهانی‌ها هم درست مثل پرسپولیس راضی به عقد قرارداد با ستاره فصل قبل استقلال نشدند. با وجود عقب نشینی پرسپولیس و سپاهان ، احتمال ماندن این بازیکن در استقلال هم کم است و یامگا ترجیح می‌دهد فوتبالش را در یکی از کشورهای عربی مثل قطر یا امارات ادامه دهد.

حالا سایت توتو مرکاتو که یکی از رسانه‌های مطرح ایتالیایی محسوب می‌شود، در گزارشی در خصوص وضعیت یامگا نوشت، این بازیکن که فصل گذشت عملکرد بسیار خوبی از خودش به نمایش گذاشت و 10 گل نیز به ثمر رساند، در آستانه حضور در فوتبال امارات و باشگاه عجمان قرار دارد. هرچند استقلالی‌ها معتقدند تحت هر شرایطی یامگا را حفظ خواهند کرد، با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال جدایی این بازیکن از جمع استقلالی‌ها زیاد است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها