کد خبر : 78222

سوتی وحشتناک استقلال، بازیکن محبوب را به سمت پرسپولیس پرتاب کرد

سوتی وحشتناک استقلال، بازیکن محبوب را به سمت پرسپولیس پرتاب کرد

مدیران استقلال طی روزهای گذشته اشتباه وحشتناکی را مرتکب شدند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی فصل گذشته روی جذب آن اصرار داشت، ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان سایپا بود. ابوالفضل که ملی پوش هم به حساب می‌آمد در نهایت با توافق دو باشگاه استقلال و سایپا به جمع آبی پوشان اضافه شد.

جلالی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که داشت، در اواخر فصل به مهره فیکس مجیدی و استقلال تبدیل شد و حتی در آخرین اردوی تیم ملی هم در قطر حضور داشت و جزو ستاره‌های ملی پوش استقلال به حساب می‌آید.

طی توافقی که تابستان گذشته ما بین باشگاه استقلال و سایپا امضا شد، سایپایی‌ها در ازای دریافت چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان، رضایتنامه جلالی را برای استقلال صادر کردند. باشگاه استقلال همان موقع مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون را به حساب باشگاه سایپا واریز کرد و طبق توافق قرار بود مبلغ دو میلیارد باقی مانده را تا تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ به سایپا پرداخت کند.

 

در قرارداد بین دو باشگاه ذکر شده که اگر باشگاه استقلال نتواند تا تاریخ معین شده، دو میلیارد تومان را پرداخت کند، قرارداد جلالی با استقلال فسخ و این بازیکن باید دوباره به سایپا برگردد. مدیران استقلال هم که طی چند وقت اخیر و بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر درگیر انتخاب جانشین فرهاد مجیدی و همچنین نقل و انتقالات بودند، نتوانستند مابقی طلب سایپا را پرداخت کنند و سوتی وحشتناک تیم مدیریتی استقلال باعث شد تا ستاره جوان و ملی پوش این تیم به راحتی از جمع آبی‌ها جدا شود و دوباره به سایپا برگردد.

حال مشخص نیست دلیل سهل انگاری استقلالی‌ها به نداشتن پول برمی‌گردد و یا اینکه فراموش کردند تا تاریخ ۳۰ خرداد مهلت دارند پول سایپا را بپردازند. هرچه که بود، این اشتباه بزرگ مدیریتی استقلال دردسر جدید و البته بزرگی را برای این تیم به وجود آورده است و حالا آن‌ها برای به خدمت گرفتن جلالی باید مذاکرات جدیدی را با باشگاه سایپا انجام دهند و به توافقات تازه ای برسند.

به طور حتم باشگاه سایپا هم دیگر حاضر نخواهد بود که ستاره تیمش را با همان مبلغ قبلی به استقلال بدهد. همچنین شنیدیم چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس که به دنبال مدافع چپ خوب هستند، بعد از باخبر شدن از این قضیه به سرعت پیگیر جذب جلالی شدند و مذاکراتی را با باشگاه سایپا انجام دادند.

گفتنی است مدیران باشگاه استقلال هم قصد دارند به زودی مذاکرات جدید خود را با باشگاه سایپا انجام دهند تا به این راحتی نگذارند مدافع ملی پوش تیمشان جدا شود. بعد از شنیدن این خبر بلافاصله با ابوالفضل جلالی تماس گرفتیم تا از صحت ماجرا باخبر شویم. جلالی در گفت‌وگو با خبرورزشی ضمن تایید این خبر گفت: خودم خیلی جزئیات را نمی‌دانم و بهتر است در این خصوص مدیران استقلال نظر بدهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها