کد خبر : 78111

استقلال قید خرید بازیکن خبرساز را زد

استقلال قید خرید بازیکن خبرساز را زد

باشگاه استقلال بعد از اعتراض هواداران تصمیمش در خصوص جذب یک بازیکن را تغییر داد.

به گزارش ایران ورزشی، خیلی‌ها معتقدند که باشگاه استقلال قافیه را به رقبا در فصل نقل و انتقالات باخته است! همه خوشی‌ها برای استقلال روی سکوی قهرمانی جا ماند و فردای آن روز استرس هواداران استقلال را فرا گرفت. فرهاد مجیدی که سابقه رفیق نیمه راه بودن را دارد، این بار هم طبق عادت همیشگی فردای قهرمانی رفت تا تیم قهرمان این روزها به بلاتکلیف‌ترین تیم تبدیل شود.

پروسه انتخاب سرمربی جدید استقلال نزدیک یک ماه طول کشید تا سرانجام ساپینتو پرتغالی با استقلال قرارداد دوساله امضا کرد. هرچند که این مربی هم به کشورش سفر کرده و فعلاً هیچ کاری با استقلال پیش نبرده است. برای تیم استقلال که یک ماه خود را صرف انتخاب سرمربی جدید کرد روزها بسرعت باد می‌گذرد و این تیم هنوز حتی قرارداد بازیکنان فصل گذشته خود را تمدید نکرده چه برسد به خرید جدید! این در حالی است که کمی آن طرف‌تر باشگاه رقیب در فصل نقل و انتقالات هر بازیکنی را که اراده کرده، جذب کرده است و توانسته رضایت هواداران خود را جلب کند.

در روزهایی که استقلال بدون بهره تلف می‌کند! اما تنها راهکاری که به ذهن مدیران این تیم رسیده این است که از بین لژیونرها بازیکن جدیدی را انتخاب کنند. فرشید اسماعیلی بازیکن سابق استقلال یکی از همان بازیکنانی است که این روزها گفته می‌شد باشگاه استقلال با او وارد مذاکره شده است؛ اما آنقدر فضای مجازی علیه این بازیکن موضع گرفت و هواداران علیه فرشید مطلب نوشتند که باشگاه استقلال موضع خود را عوض کرد و مدعی شد اصلاً با این بازیکن وارد مذاکره نشده‌اند. این در حالی است که در موردهای مشابه فرشید اسماعیلی هم باشگاه استقلال با متشنج شدن فضای مجازی موضع خود را ۱۸۰ درجه تغییر می‌داد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها