کد خبر : 78016

پرونده ام را در پرسپولیس آتش زدند

پرونده ام را در پرسپولیس آتش زدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هیچ قراردادی از بازیکنان اسبق پرسپولیس در باشگاه وجود ندارد و تمامی پرونده‌ها به آتش کشیده شده است.

به گزارش میزان ، امیرحسین اصلانیان درباره عملکرد موفق پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اظهار داشت: نسبت به ۷-۸ تیمی که سرمربی ندارند، پرسپولیس خریدهای مناسبی داشت و هم اکنون شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر است.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بستن یک تیم خوب تضمینی برای قهرمانی است، گفت: در اوایل دهه ۸۰ پرسپولیس ۹ فوروارد داشت و برای قهرمانی بسته شده بود. مدیریت تیم بستن به گونه‌ای است که اگر ۱۸ بازیکن در تیم حضور دارند، ۱۱ بازیکن اصلی باشند و بقیه باید عاشقانه روی نیمکت بنشینند. نباید دو بازیکن مدعی در یک پست باشند چون حاشیه درست خواهد شد.

پرسپولیس خوب بسته شده، اما مهاجم شش دانگ ندارد

اصلانیان در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس خوب بسته شده، اما مهاجم شش دانگ ندارد، اذعان کرد: در سال‌های متمادی پرسپولیس به خاطر اینکه دلال‌ها پولی به جیب بزنند، مهاجمان خارجی را که اصلاً سابقه گلزنی در محلات را هم نداشتند مثل دی‌کارمو، جونیور، بودیمیر و … به پرسپولیس غالب می‌کردند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: باید یک مهاجم خیلی خوب خارجی زیر ۲۶ سال جذب شود تا دو فصل برای تیم مثمرثمر باشد. مهدی عبدی و حامد پاکدل مهاجمان خوبی هستند، اما نمی‌توانند یک تنه تیم را به دندان بکشند و تیم را برنده از زمین بیرون بیاورند.

وی با اشاره به اینکه از فروش سهام باشگاه پرسپولیس، بازیکنان جذب شدند، عنوان کرد: باشگاه به خاطر فروش سهام الان پول دارد و امیدوارم که این سهام برای مردم سودآور باشد. با این وضعیت بعید می‌دانم که این سهام سودی برای کسی داشته باشد، چون هیچ عقل سلیمی سهام یک جای ورشکسته را نمی‌خرد.

انصاری‌فرد قسم خورد پول نداریم، اما بایرن‌مونیخ را به تهران آوردند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از این باشگاه طلبی دارد یا خیر، یادآور شد: طلب داشتیم، اما از قرارداد فصل ۸۳-۸۴ که ۸۰ میلیون تومان بود فقط ۶ میلیون تومان گرفتم. باشگاه از ما خواست تا شکایت کنیم و دادگاه مبلغ روز ۸۰۰ میلیون تومان را برای طلبم تعیین کرد. جالب اینجاست که هیچ قراردادی از بازیکنان اسبق پرسپولیس در باشگاه وجود ندارد و تمامی پرونده‌ها به آتش کشیده شده است. به اسم من فقط یک پوشه خالی در باشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: بابت قرارداد آن سال‌ها با باشگاه پرسپولیس نه تنها پولی دریافت نکردیم بلکه مالیات این قرارداد را هم به اداره مالیات دادیم و پول زور از ما گرفتند. آن زمانی که محمدحسن انصاریفرد مدیر عامل باشگاه بود به او گفتم طلب من که چیزی نیست، این پول را بدهید. قسم خورد که پول نداریم و حتی نمی‌توانیم پول بازیکنان امسال را بدهیم، اما همان سال تیم بایرن مونیخ را به تهران آوردند.

چرا نباید مردم از قراردادهای بازیکنان و مربیان اطلاع داشته باشند؟

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد قراردادهای بازیکنان گفت: با این فشار اقتصادی که به مردم می‌آید قراردادهای بازیکنان فوتبال با این ارقام توهین به مردم است و برهمین اساس پیشنهاد می‌کنم آنها فوتبال نگاه نکنند. اگر مربی ایرانی در تیم لیگی ۴۰ میلیارد تومان بگیرد، چطور ممکن است سرمربی تیم ملی ۲‌ میلیارد تومان بگیرد؟ بهتر است که قراردادها شفاف به مردم گفته شود، چرا نباید مردم از قراردادهای بازیکنان و مربیان اطلاع داشته باشند؟

کارشناس فوتبال ایران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال قبل از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال فاجعه بود و تیم نپال هم این چنین تدارکاتی را برای مسابقاتش نداشت. به نظرم جنگ قدرت برای گرفتن صندلی فدراسیون فوتبال ادامه دارد. تدارک خوبی از سوی نفرات حاضر در فدراسیون صورت نمی‌گیرد، چون اگر فردی در انتخابات بازنده شد، این تلاش‌ها به کام رئیس بعدی فدراسیون نباشد.

سرمربی‌گری اسکوچیچ در جام جهانی اشتباه است

وی در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال برای شرکت در جام جهانی گفت: مربی که قرار است در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند باید کاربلد و در حد و اندازه‌های این رقابت‌ها باشد. اسکوچیچ چه کارنامه‌ای دارد؟ سرمربی‌گری او در جام جهانی اشتباه است. در آوردن یک مربی بزرگ وقت کشی کردیم و دیگر زمان نداریم و شک نکنید که در جام جهانی با سه باخت کارمان را به اتمام خواهیم رساند.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد: از تیمی که ۸ سال دست کی‌روش بود هم چیزی نمانده، در دو دیدار رفت و برگشت کره‌جنوبی و بازی تدارکاتی با تیم سوم الجزایر هر توپی که سمت دروازه ما آمد موقعیت گل بود و دروازه‌بانی که دو ضرب گیر بود. ۸ سال تیمی با دفاع خوب داشتیم که منافذ خط دفاعی را بسته بود. تک تک بازیکنان‌مان خوب هستند، اما از لحاظ تیمی اصلاً چیزی برای پیاده کردن تاکتیک گروهی نداریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها