کد خبر : 77999

2 بازیکن لیست خروج پرسپولیس حاضر به فسخ قرارداد نیستند

2 بازیکن لیست خروج پرسپولیس حاضر به فسخ قرارداد نیستند

پرسپولیسی‌ها با توصیه سرمربی این تیم قصد ادامه همکاری با وحدت هنانوف تاجیکستانی را دارند اما ظاهرا تمایلی برای ماندن دو خارجی دیگر یعنی تمیروف ازبک و صفروف تاجیکستانی وجود ندارد و تلاش‌هایی شده تا این دو بازیکن راضی به فسخ توافقی شوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این‌که هر روز خبری درمورد جذب یک بازیکن خارجی توسط پرسپولیس منتشر می‌شود، کمی عجیب است. پرسپولیسی‌ها با توصیه سرمربی این تیم قصد ادامه همکاری با وحدت هنانوف تاجیکستانی را دارند اما ظاهرا تمایلی برای ماندن دو خارجی دیگر یعنی تمیروف ازبک و صفروف تاجیکستانی وجود ندارد و تلاش‌هایی شده تا این دو بازیکن راضی به فسخ توافقی شوند، بااین‌حال گفته می‌شود این دو بازیکن حاضر به فسخ قرارداد نشده‌اند.

با توجه به اینکه هر تیم می‌تواند ۴ بازیکن خارجی در اختیار داشته باشد و هنوز تکلیف بازیکنان خارجی تیم مشخص نشده باید دید سرانجام اخبار جذب بازیکن خارجی به کجا خواهد رسید.

فعلا یحیی خواستار جذب یک مهاجم برزیلی به نام کاسیانو شده که طرفین بر سر رقم قرارداد اختلاف دارند و باشگاه درتلاش است مبلغ کمتری به این بازیکن ۳۲ ساله پرداخت کند. یحیی تاکید کرده که یک بازیکن دیگر هم در فاز تهاجمی می‌خواهد که اگر آسیایی‌ها راضی به فسخ نشوند طبعا یحیی هم باید برای تقویت تیمش در فاز تهاجمی دنبال گزینه داخلی باشد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها