کد خبر : 77980

پرسپولیس قید خرید بزرگ را زد

پرسپولیس قید خرید بزرگ را زد

باشگاه پرسپولیس هیچ تلاشی در جلب رضایت باشگاه سپاهان برای انتقال شهریار مغانلو نخواهد کرد.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی فعالیت نقل و انتقالات تابستانی خود را ادامه می‌دهد که تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، محمد مهدی احمدی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی را جذب کرده است.

با این حال پرسپولیس همچنان منتظر است تا بازیکن مورد نظر یحیی گل محمدی را در خط حمله جذب کند تا جایگزین عیسی آل‌کثیر شده و برای این تیم در فصل آینده بازی کند.

جدایی شیرزود تمیروف نیز مزید بر علت شده تا انتخاب بازیکن برای خط حمله پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای برای سرخپوشان پیدا کند تا اسامی بازیکنانی همچون شهریار مغانلو برای بازگشت از سپاهان به پرسپولیس مطرح شود.

 

مهاجم بلند قامت سپاهان اصفهان یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما پرسپولیس قرار نیست بازیکن دیگری را همچون گولسیانی، اسماعیلی فر و رفیعی از سپاهان جذب کند.

باشگاه پرسپولیس هر سه بازیکنی که از سپاهان گرفته است را تنها به دلیل نداشتن قرارداد و حضور به عنوان بازیکن آزاد در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت در غیر این‌صورت هیچ بازیکنی را از باشگاه‌ها نمی‌گیرد.

یحیی گل محمدی علاقه زیادی به بازی مغانلو دارد اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای جذب او نخواهد کرد تا اگر مهاجم سپاهان توانست شخصاً رضایت‌نامه‌اش را بگیرد پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشیند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها