کد خبر : 77942

رفتار زیبای خرید جدید پرسپولیس

رفتار زیبای خرید جدید پرسپولیس

مدافع جدید پرسپولیس کار عجیبی در یک بازی خیریه انجام داد

به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی یکی از خریدهای جدید پرسپولیس برای فصل بعد محسوب می شود. مرتضی که بعد از چند سال بالاخره موفق شد با پرسپولیس قرارداد ببندد، بعد از پرسپولیسی شدن اعلام کرد همیشه عاشق پرسپولیس بوده و از بچگی دوست داشت تا پیراهن این تیم را برتن کند.

پورعلی گنجی که این روزها در زادگاهش بابل حضور دارد و تعطیلات را کنار خانواده اش سپری می کند، قرار بود در یک بازی خیریه در یکی از روستاهای مازندران شرکت کند. بسیاری از بازیکنان مازندرانی که در لیگ برتر سابقه بازی دارند، در این بازی خیریه شرکت کردند ولی مدافع جدید سرخ پوشان در اقدامی جالب از بازی در این مسابقه سرباز زد.

دلیل این اقدام از سوی مرتضی در نوع خودش جالب و البته عجیب بود. گویا پیراهن تیمی که پورعلی گنجی قرار بود در آن به میدان برود، آبی بود ولی مرتضی به دلیل اینکه الان یک پرسپولیسی به حساب می آید، حاضر نشد پیراهن آبی بر تن کند و در این بازی شرکت نکرد. البته یک احتمال هم وجود دارد که مدافع جدید پرسپولیس به خاطر اینکه ممکن بود عکسی از او در فضای مجازی و رسانه ای منتشر شود و برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در فضای مجازی از سوی هواداران پرسپولیس اقدام به این کار کرد و حاضر نشد پیراهن آبی را بر تن کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها