کد خبر : 77915

کنایه های سنگین پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

کنایه های سنگین پیشکسوت استقلال به پرسپولیسی ها

پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیس چند سال پیش هم قدرتمندترین تیم قرن را بسته بود اما همان تیم ۳ بر ۲ به تیم استقلال با مشتی جوان مثل امید نورافکن شکست خورد. لطفاً الکی جوگیر نشوید.

به گزارش خبرورزشی، علی چینی، بازیکن اسبق تیم استقلال در واکنش به صحبت‌های این روزهای پیشکسوتان پرسپولیس درباره موفقیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد.

از وضعیت نامشخص سرمربیگری تیم استقلال خبر دارید؟

من مطمئنم با درایت و مدیریت خوب مدیرعامل باشگاه این موضوع به زودی ختم به خیر می‌شود و خیال هواداران راحت خواهد شد. شکر که خدا آقای آجورلو نفراتی را دور و بر خودش گذاشته که یکی از یکی در زمینه کاری شان حرفه‌ای و این کاره هستند، بنابراین جای نگرانی نیست.

اما صحبت‌های پیشکسوتان پرسپولیس و اخبار نقل و انتقالاتی تا حدی باعث نگرانی هواداران استقلال شده است. اینکه پرسپولیسی‌ها خودشان را یک بر صفر از استقلال و دیگر تیم‌ها جلو می‌دانند را شنیده اید؟

پیشکسوتان پرسپولیس همگی دوستان ما هستند اما احساس می‌کنم باید آگاه شان کنم، چون مشخصاً ناآگاه هستند و فراموش کردند که چهار یا پنج سال پیش پرسپولیس پرمهره که بهترین پرسپولیس قرن بود و بهترین ستاره‌ها را داشت مقابل تیم جوان استقلال با مشتی از بازیکنان کم سن و سال سه بر دو شکست خورد. نفراتی مثل امید نورافکن یا فرشید اسماعیلی بودند که شکست پرسپولیس در استادیوم آزادی در رقم زدند. بنابراین این مسائل هیچ ربطی به نقل و انتقالات ندارد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

مهمترین کار این است که شما بتوانید پازل تیمی‌تان را با نفرات جدید جفت و جور کنید. مثلا از سروش رفیعی که پرسپولیسی‌ها به او می‌بالند سن و سالی گذشته! و یا پورعلی گنجی ۹ ماه است جایی بازی نکرده و حالا تا بیاید و بخواهد به پورعلی گنجی قبل تبدیل شود زمان لازم است. تازه اگر بشود! یا نفرات دیگر هم همینطور. اما پرسپولیسی‌ها باید منتظر نقل و انتقالات استقلال هم باشند.

چطور؟

چون آقای آجورلو ثابت کرده اهل دادار و دودور نیست بلکه خیلی آرام و در سکوت کارش را پیش میبرند و یک مرتبه همه را سورپرایز می‌کند. ضمن اینکه اصلا استقلال نیاز آنچنانی به یارگیری ندارد. این پرسپولیس بود که پارسال تیمش به هم ریخته بود و عقب و جلوی تیمش بازیکن درست حسابی نداشت. پس الکی جو گیر نشوند.

پرسپولیسی ها الکی جوگیر نشوند دربی منتظرتان هستیم/ پیشکسوتان رقیب هم سکوت کنند!/ لابد پرسپولیس به چاه نفت وصل شده که سپاهان را جارو می کند

یعنی به نظر شما استقلال نیاز چندانی به یارگیری ندارد؟

تیمی‌که بدون باخت قهرمان شده و همه رکوردها را زده نهایتاً با دو یا سه تغییر می‌تواند دوباره دوباره قهرمان شود. فقط باید بازیکنان بدون قرارداد را تمدید کنیم و تمام! بنابراین به دوستانمان در باشگاه رقیب توصیه می‌کنم اینقدر دست و پا نزنید که ما یک بر صفر جلو افتادیم یا فلان می‌کنیم و بهمان می‌کنیم. ما اهل کردی خواندن نیستیم و حرفمان را درون مستطیل سبز می‌زنیم. مثل همین فصل قبل که ثابت کردیم چطور پرسپولیس در پنج سال گذشته قهرمان می‌شده اما فصل قبل ما قهرمان شدیم.

به طور کلی جنگ نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

حالا که اینطور است من هم درباره پرسپولیس می‌گویم. این قدر که آقای گل محمدی می‌گوید پول نداریم پول نداریم پس چطور دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان گرفته‌اند؟ خدا می‌داند سپاهان به بازیکنانش چقدر پول می‌دهد و حالا پرسپولیس چطور توانسته سروش رفیعی، گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر را راضی کند که به این تیم بروند. اینها همه مشخص می‌کند وضع مالی پرسپولیس خیلی خوب است و چاه نفت دارند که سپاهان را جارو می‌کنند.

در جریان رقم قرارداد یحیی گل محمدی هستید؟

بله و از طرفی می‌دانم که فرهاد مجیدی پارسال فقط ۳ میلیارد گرفته بود. اینقدر نگویید پول نداریم پول نداریم! به جای این کارها مهارت تان را بالا ببرید و علم فوتبالی تان را افزایش بدهید. پیشکسوتان پرسپولیس هم سکوت کنند چون این حرف‌هایشان در آرشیو رسانه‌ها ثبت می‌شود و بعد به ضرر خودشان تمام خواهد شد. روز دربی می‌بینم‌تان.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها