کد خبر : 77910

سرمربی جدید استقلال امشب معرفی می شود؟

سرمربی جدید استقلال امشب معرفی می شود؟

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که به احتمال فراوان، ریکاردو ساپینتو فردا به شکل رسمی به‌عنوان سرمربی آبی‌ها معرفی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ریکاردو ساپینتو برای فصل بعد به توافقات لازم دست پیدا کرده‌اند. سرمربی پرتغالی قرار است در لیگ بیست و دوم جای فرهاد مجیدی را روی نیمکت آبی‌ها بگیرد و به‌عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

پس از چندین روز بحث و گمانه زنی‌های متعدد در رابطه با انتخاب سرمربی آبی‌ها و مطرح شدن اسامی مختلفی، سرانجام مدیران استقلال با ریکاردو ساپینتو به توافقات نهایی دست پیدا کرده و قرار است باشگاه به‌زودی نام او را اعلام کند.

تمامی مقدمات لازم برای امضای قرارداد میان طرفین انجام شده و گفته می‌شود فردا این سرمربی به هواداران معرفی خواهد شد. علاوه بر این، او یک یا دو دستیار خارجی را جزو کادرفنی خود خواهد داشت و یک مربی ایرانی نیز قرار است در کنار آنها روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.

فعلا و تا این لحظه استقلالی‌ها قصد تغییر بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان این تیم و همچنین بهزاد نوشادی مربی بدنساز را ندارند. البته ممکن است خسرو حیدری جای بیژن طاهری را در پست سرپرستی باشگاه بگیرد.

استقلال و ساپینتو به تمامی توافقات لازم دست پیدا کرده‌اند و تنها امضای قرارداد مانده که اعلام رسمی آن به فردا موکول شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها