کد خبر : 77888

کامنت علیرضا بیرانوند هواداران استقلال را نگران کرد / پرسپولیس بازیکن خاصی برای خرید استقلال نگذاشت؟

کامنت علیرضا بیرانوند هواداران استقلال را نگران کرد / پرسپولیس بازیکن خاصی برای خرید استقلال نگذاشت؟

کامنتی که علیرضا بیرانوند زیر یکی از پست‌های صفحه شخصی سعید صادقی، هافبک میانی باشگاه گل‌گهر منتشر کرده، موجب نگرانی شدید هواداران باشگاه استقلال شده است.

به گزارش ایران ورزشی، بیرانوند در این کامنت خطاب به صادقی نوشته: موقع آمدن وسایل من را هم با خودت بیاور! این جمله در روزهایی که خبرهایی درباره توافق صادقی با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد، به‌شدت نگرانی هواداران آبی را به همراه داشته است.

بدون شک اگر صادقی هم به جمع بازیکنان تازه خریداری شده پرسپولیس ملحق شود، دیگر بازیکن خاصی در نقل و انتقالات باقی نمی‌ماند که باشگاه استقلال برای جذب او اقدام کند. به واقع صادقی جزو یکی از ستاره‌های فصل بیست و یکم محسوب می‌شود و حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس نه تنها منجر به تقویت بیشتر رقیب سنتی آبی‌ها خواهد شد، بلکه استقلال را نیز در خط میانی با مشکلاتی مواجه خواهد کرد؛ مگر آنکه مدیران باشگاه استقلال بتوانند مهدی مهدی‌پور را حفظ کنند و مانع از جدایی این بازیکن شوند.

معادلات با حضور صادقی در پرسپولیس به‌شدت به ضرر استقلال رقم خواهد خورد و باشگاه استقلال به جهت ایجاد آرامش ذهنی برای هواداران خود باید بسرعت در راستای جذب این بازیکن اقدام کند تا یکی از ستاره‌های لیگ گذشته فصل بعد آبی بپوشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها