کد خبر : 77841

روزبه چشمی مذاکره با سپاهان را کلید زد

روزبه چشمی مذاکره با سپاهان را کلید زد

چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟ استقلال با کدام بازیکن قرارداد خواهد بست؟ بازیکنانی که قراردادشان با استقلال تمام شده، در این تیم می‌مانند؟ این سؤالاتی است که این روزها هواداران استقلال می‌پرسند و نکته اینجا است که هیچ پاسخی نیز از طرف باشگاه به سؤالات هواداران دلواپس داده نمی‌شود!

به گزارش ایران ورزشی، این روزها مسئولان باشگاه استقلال همه را در بی‌خبری مطلق قرار داده‌اند و هیچ کس نمی‌داند تکلیف این تیم قهرمان سرگردان چه می‌شود؟ اما یکی از مسائلی که باعث شده هواداران استقلال دلواپس شرایط تیم باشند احتمال جدایی بازیکنانی است که شاکله تیم را تشکیل می‌دهند.

هر روز هم شایعه جدایی یک بازیکن سر زبان‌ها می‌افتد! اما در تازه‌ترین خبر گفته شد که روزبه چشمی هافبک دفاعی تیم استقلال با تیم سپاهان وارد مذاکره شده و قصد جدایی از این تیم را دارد. چندی پیش باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از بازیکنان این تیم خواست تا انتخاب سرمربی جدید صبر کنند و در مورد رفتن یا ماندن حرفی به میان نیاورند، اما با وجود بیانیه باشگاه، بعضی از بازیکنان دلشان نمی‌خواهد فصل بعد در استقلال بمانند و این روزها در حال رایزنی با تیم دیگری هستند.

طی سال‌های اخیر زمان مهم‌ترین آیتمی بوده که تیم‌هایی مثل استقلال از دست داده‌اند. در حالی که تیم‌های دیگر به فکر جذب بازیکن جدید هستند و تا حدود زیادی تکلیفشان مشخص است، ولی استقلال حتی سرمربی هم ندارد. از نهم خردادماه تاکنون این نگرانی در بین هواداران استقلال وجود داشت که تکلیف تیم بدون سرمربی چه می‌شود؟ طی این مدت هم باشگاه استقلال آنقدر با مربیان جدید وارد مذاکره شده که هیچ کس نمی‌تواند حدس بزند چه کسی سکان هدایت این تیم را در نهایت به دست می‌گیرد. با وجود همه بلاتکلیفی‌ها اما شایعه جدایی بازیکنان هم وجود دارد و باید دید در نهایت سرنوشت تیم قهرمان لیگ بیست و یکم چه می‌شود؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها