کد خبر : 77840

پیشنهاد خارجی محمد نادری را برای بازگشت به استقلال هوایی کرد

پیشنهاد خارجی محمد نادری را برای بازگشت به استقلال هوایی کرد

پس از پایان فصل، نام‌های زیادی برای پیوستن به استقلال مطرح شد. یکی از این بازیکنان محمد نادری بود که پس از یک فصل ناموفق در آلتای اسپورت در نهایت به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد و بازیکن آزاد شد.

به گزارش ایران ورزشی، محمد نادری که اواخر فصل گذشته جایگاهش را در استقلال بخوبی پیدا کرده بود پس از گذراندن دوران ناموفق در ترکیه، به‌دنبال انتخابی درست در فصل جام جهانی خواهد بود.

خبرهای اولیه دو، سه هفته گذشته مبنی بر توافق نهایی نادری با استقلال بود که گفته می‌شد پس از تعیین سرمربی به‌صورت رسمی این انتقال اعلام خواهد شد. اما در دو، سه روز گذشته شایعاتی در مورد پیشنهاد اروپایی نادری مطرح شده است که نشان می‌دهد استقلال حالا اولویت اول او نیست.

با وجود اینکه اسمی از باشگاهی که به‌دنبال به خدمت گرفتن نادری است به میان نیامده، اما شاید به تعویق افتادن انتخاب سرمربی باعث شود که بازیکنان مد نظر باشگاه برای پیوستن به تیم دچار تردید شوند و یا حتی بازیکنان فعلی استقلال پیشنهاد‌های خود را با دقت بیشتری بررسی کنند. انتظار می‌رود مدیران باشگاه هر چه زودتر با انتخابی درست سرمربی تیم را مشخص کنند و قهرمان فصل گذشته را برای دفاع از عنوان قهرمانی به بهترین شکل ممکن راهی لیگ بیست و دوم کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها