کد خبر : 77821

گزینه داخلی برای جانشینی فرهاد مجیدی جدی شد

گزینه داخلی برای جانشینی فرهاد مجیدی جدی شد

معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که در این هفته و از میان لیست ۳۰ نفره ای از مربیان خارجی، جانشین مجیدی انتخاب می شود.

به گزارش خبرورزشی، فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در گفت‌وگوی زنده با برنامه شب های فوتبالی درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: از روز اولی که تلاش برای انتخاب سرمربی شروع شد، در هیئت مدیره فقط یک مربی ایرانی و حدود ۳۰ مربی خارجی به عنوان گزینه مطرح شدند. این افراد بر اساس شرایط زندگی، نوع فرهنگ، نوع سیستم هایی که استفاده می کنند و... توسط یک گروه کارشناسی که آقای آجورلو بر آن اشراف داشتند، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: نهایتا این تعداد به حدود ۳، ۴ مربی کاهش یافت. طی این مدت و در روزهای متمادی، کار کردیم و جزئیات را بررسی کردیم که آیا (این افراد) می توانند مسیر قهرمانی را ادامه دهند یا خیر. چون ملاک مدیران، ادامه مسیر قهرمانی استقلال است. به این دلیل روی این مسئله تأکید می کنم چون یکی از معیارها و ملاک های ما (برای انتخاب سرمربی)، تکرار قهرمانی است.

معاون حقوقی استقلال ادامه داد: در کل دنیا ۱۵، ۱۶ روز زمان زیادی نیست که شما بخواهید این پروسه را طی کنید. یک سری شایعات و شائبات پیش آمد. علت این است که این سکوت در فصل گذشته به نفع استقلال تمام شد و مثلا ما توانستیم زمانیکه بازیکنی نیاز داشتیم، با استفاده از همین سکوت، آن بازیکن را با نصف قیمت در ترانسفرمارکت به استقلال انتقال دهیم. این در حالی است که در موارد مشابه وقتی اسم لو می رود، متأسفانه برخی از افراد ورود می کنند و قیمت بالاتر می رود.

 

وی خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات پیش می رود. استقلال قهرمان لیگ بوده است. نقاط ضعف تیم در چند پست آنالیز شد و در آن بخش ها اقدام کردیم. خوشبختانه مذاکرات با بازیکنان خوب پیش رفته و افراد باقیمانده که جذب باشگاه خواهند شد، به زودی اعلام می شوند. این نوید را می دهم افرادی که مدنظر باشگاه بوده اند، تا این لحظه مشکلی درخصوص جذب آنها وجود نداشته است.

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: به امید خدا در همین هفته سرمربی قطعی و نهایی باشگاه استقلال اعلام می شود. در فضای مجازی نام افراد مختلفی مطرح شد ولی موضع رسمی باشگاه این است که در همین هفته مربی معرفی خواهد شد.

وی در مورد اینکه سرمربی بعدی استقلال خارجی است یا داخلی، پاسخ داد: گزینه داخلی خودتان در جریان هستید. تا این لحظه که در خدمت شما هستم، گزینه خارجی اولویت دارد و ملاک مذاکرات باشگاه است.

سمیعی در پاسخ به این سوال که در صحبت هایش اینگونه برداشت می شود که او عدم جذب سرمربی داخلی را رد نکرده است، گفت: ولی خب می گویم که گزینه خارجی اولویت دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها