کد خبر : 77793

هواداران استقلال نگران برنگشتن کوین یامگا

هواداران استقلال نگران برنگشتن کوین یامگا

طی روزهای اخیر در کنار دنبال کردن اخبار انتخاب سرمربی و گزینه هایی که نهایی نمی شوند، هواداران استقلال نگران بازنگشتن کوین یامگا هم هستند.

به گزارش ایران ورزشی، طی چند سال اخیر هرگاه بازیکنی خارجی در استقلال درخشش خوبی داشته، هواداران استقلال نگران جدایی او شده‌اند و در اغلب مواقع نیز این دغدغه اصلاً بی‌جهت نبوده است چون این نفرات پس از درخشیدن در استقلال و برهم زدن اسم و رسمی برای خود در فوتبال غرب آسیا، بلافاصله مورد توجه تیم‌های عربی و ترکیه‌ای قرار گرفته و از جمع آبی‌پوشان جدا شده‌اند. اتفاقی که در رابطه با مامه تیام و شیخ دیاباته رخ داد و حالا زمزمه‌هایی پیرامون وقوع آن در مورد کوین یامگا هم به گوش می‌رسد.

بازیکن فرانسوی فصل قبل استقلال که بهترین گلزن این تیم در لیگ بیست و یکم محسوب می‌شد و حاشیه هم نداشت، حالا مشخص نیست دوباره به تهران باز می‌گردد یا خیر؟

از اواخر اسفندماه سال گذشته شایعه مذاکره تیم‌های عربی با یامگا مطرح شد و مسئولان باشگاه استقلال مرتب تأکید می‌کردند این بازیکن با آنها قرارداد دارد و فصل آینده جایی نمی‌رود ولی حالا این زمزمه که بند‌هایی در قرارداد کوین وجود دارد و می‌تواند با استفاده از همین موارد زمینه برای جدایی خود را فراهم کند بیش از هر زمان دیگری مطرح شده است. دیروز هم این بحث جدایی شنیده می‌شد ولی یکی از مدیران باشگاه استقلال مدعی بود قطعاً یامگا به ایران برمی‌گردد و در دهه اول تابستان او را اینجا خواهیم دید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها