کد خبر : 77792

استقلال به دنبال جایگزین وریا غفوری در اردوی سپاهان؟

استقلال به دنبال جایگزین وریا غفوری در اردوی سپاهان؟

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر مذاکرات استقلال با محمدرضا حسینی منتشر شد. مذاکره با این بازیکن کلیدی سپاهان که در دو پست دفاع و وینگر راست همیشه خودش را اثبات کرده است تردید‌هایی را در مورد آینده غفوری و حردانی به وجود آورده است.

به گزارش ایران ورزشی، صالح حردانی و وریا غفوری هر دو هم‌پست حسینی در استقلال هستند. در این میان جدایی حردانی که تازه به جمع آبی‌پوشان اضافه شده است و از بازیکنان آینده‌دار تیم به حساب می‌آید دور از ذهن به نظر می‌رسد. اما ماجرای وریا قدری متفاوت است.

علاقه باشگاه به جذب بازیکن هم‌پست غفوری احتمال باز شدن درهای خروجی روی غفوری را قوت می‌بخشد. البته در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تماس مسئولان باشگاه با وریا برای تمدید قرارداد به گوش رسید که این خبر تا این لحظه مورد تأیید و تکذیب رسمی قرار نگرفته است.

شاید بهتر باشد مسئولان باشگاه تصمیم‌گیری در مورد ماندن و رفتن و تقویت تیم را به بعد از انتخاب سرمربی تیم موکول کنند تا همه چیز طبق خواسته و طرز تفکر سرمربی پیش برود و تیم برای فصل آینده از هماهنگی بهتری برخوردار شود. به هر حال مذاکراتی که در روزهای گذشته با حسینی انجام شد، تنها شایعات پیرامون جدایی یکی از دو بازیکن پست جناح راست را تقویت کرد که نگاه‌ها بیش از همه به‌وریا غفوری است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها