کد خبر : 77790

گابریله پین یا سرمربی استقلال یا خداحافظ

گابریله پین یا سرمربی استقلال یا خداحافظ

پین هم رفت! در حالی که گفته می‌شد آجورلو پین را مأمور مذاکره با چند مربی کرده است، اما خیلی زود مشخص شد این مربی خودش حاضر نیست فصل بعد در استقلال حضور داشته باشد چه برسد به اینکه یک مربی دیگر را به این تیم بیاورد!

به گزارش ایران ورزشی، این یعنی اینکه از نهم خرداد که استقلال قهرمان شد هر چه که می‌گذرد بیشتر به نقطه صفر می‌رسد! هیچ پیشرفتی که در استقلال نبوده؛ اتفاقاً پسرفت هم داشته است.

البته طبق معمول مسئولان استقلال سعی کردند یک جور وانمود کنند که پیگیر بستن قرارداد با پین هستند! به همین دلیل روز گذشته این‌طور گفته شد که نمایندگان استقلال خواهان بازگشت گابریل بوده و اقدامات لازم را برای برگشت او فراهم کرده‌اند!

باشگاه استقلال در تازه‌ترین پیشنهاد خود، شنبه گذشته با ارسال یک نامه رسمی، از گابریل پین خواسته برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود اما مربی ایتالیایی به این باشگاه اعلام کرده تنها برای سرمربیگری حاضر به همکاری است و در غیر این صورت مذاکره‌ای نخواهد داشت. این موضع رسمی روز یکشنبه از طریق ایمیل به باشگاه اعلام شده، با این حال نمایندگان استقلال در دبی، مذاکراتی را هم با وکیل پین انجام دادند که در این جلسه باز هم بر ادامه کار به‌عنوان سرمربی تأکید شده است.

با وجود این نمایندگان باشگاه استقلال روی چند گزینه خارجی دیگر هم مشغول به کار هستند که باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه کسی در نهایت هدایت آبی‌پوشان را در فصل جدید لیگ برتر برعهده خواهد گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها