کد خبر : 77779

درویش با حرف هایش سید جلال را هم ناراحت کرد

درویش با حرف هایش سید جلال را هم ناراحت کرد

قرار بر این بود که سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، خبر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را رسانه‌ای کند.

به گزارش خبرورزشی، قرار بر این بود که سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، خبر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را رسانه‌ای کند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما زودتر از موعد مقرر و کنفرانس خبری این موضوع را در رسانه ملی اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت شأن کاپیتان را حفظ کند و بهترین راهکار استفاده از کاپیتان در کادرفنی فصل آینده بود. طبق توافق قبلی اما قرار بود این خبر از سوی خود سیدجلال حسینی رسانه ای شود و نه اینکه مدیرعامل باشگاه آن را اعلام کند. بر همین اساس شنیدیم کاپیتان پرسپولیس حسابی شاکی شده است چرا که قرار نبود این موضوع زودتر و در یک برنامه تلویزیونی رسانه‌ای شود.

تجربه نشان داده که سیدجلال حسینی نسبت به اینکه دیگران برای زمان خداحافظی‌اش تصمیم بگیرند همواره موضع گرفته و واکنش نشان داده است. به طور مثال می‌توان به پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره کرد که سیدجلال حسینی پیشنهاد خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی را رد کرد و سپس خودش بعد مدت‌ها اعلام کرد دیگر برای تیم ایران بازی نمی‌کند.

 

باید منتظر ماند و دید واکنش سیدجلال حسینی به این گفتار و رسانه‌ای شدن خبرخداحافظی‌اش چیست؟ آیا سیدجلال پشیمان می‌شود یا اینکه ماجرای رضا درویش را زیرسبیلی (!) رد کرده و به کادرفنی تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها