کد خبر : 77757

زمزمه شوک دوم به استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی با رفتن آجورلو

زمزمه شوک دوم به استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی با رفتن آجورلو

ممکن است پس از فرهاد مجیدی ، مصطفی آجورلو هم تا دو ماه دیگر از استقلال جدا شده و تیم دو نفره ای که قهرمانی مقتدرانه استقلال را پس از 9 ساله رقم زد به طور کامل از این باشگاه برود.

به گزارش خبرورزشی، جدیدترین شایعه حکایت از آن دارد که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال قصد دارد شهریور ماه آتی برای ریاست فدراسیون فوتبال شانس خودش را آزمایش کند!

۱۰ خردادماه گذشته مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در سالن آکادمی المپیک برگزار شد. در حالی که قرار بود تصمیم‌گیری درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم یکی از محورهای اصلی این مجمع باشد ولی با توجه محرومیت ۲ ساله او از سوی کمیته اخلاق و تأیید از سوی کمیته استیناف، این موضوع از دستور جلسه خارج شد.

حسن کامرانی فر در مجمع فدراسیون فوتبال در مورد تعیین زمان انتخاب رئیس آینده این فدراسیون گفت: در اساسنامه تاکید شده است که باید در کمتر سه ماه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون برگزار شود. به همین خاطر ما تاریخ ۱۰ شهریور را برای برگزاری این مجمع پیشنهاد می‌دهیم اما باید اعضای مجمع در مورد آن تصمیم نهایی را بگیرند.

آجورلو که در انتخابات قبلی مقابل شهاب الدین عزیزی خادم شکست خورده بود هنوز آن شکست را فراموش نکرده و قصد دارد این بار شانس خود را برابر میرشاد ماجدی آزمایش کند.

مدیرعامل استقلال که در فدراسیون فوتبال کنونی نیز دوستان زیادی دارد درصورت کاندیدا شدن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال از مدیریت در این باشگاه استعفا خواهد داد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها