کد خبر : 77706

حمله عجیب سعادتمند به آجرلو + عکس

حمله عجیب سعادتمند به آجرلو + عکس

«احمد سعادتمند» مدیر اسبق استقلال که در دوران حضور در جمع آبی‌های پایتخت دستاورد قابل‌توجهی نداشت و به عبارت بهتر ناکام بود، در صفحه اینستاگرامی خود به انتقاد از مدیرعامل کنونی استقلال پرداخت؛ کسی که هواداران از او به عنوان ناجی یاد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سعادتمند در صفحه شخصی‌اش با انتقاد از «مصطفی آجورلو» مدیرعامل کنونی استقلال نوشت:

نگاه میلیون‌ها آبی‌دل به شما و کادر مدیریتی‌تان است، هر روز شاهد عقد قرارداد ستاره‌ها در باشگاه رقیب هستیم و از استقلال نه تمدیدی دیده می‌شود نه جذبی و نه مربی‌‍‌ای...

به نظر با توجه اینکه قرارداد آقای فرهاد مجیدی با باشگاه سه ساله بوده و با شایستگی و رکوردهای تاریخی هم تیم را در در لیگ برتر قهرمان کرده بودنمی‌بایست‌ اجازه رفتن به ایشان را به این سادگی و حتی بدون خسارت می‌دادید چرا که با حفظ همین تیم و جذب دو سه مهره دیگر و حفظ کادر فنی تصور کسب ستاره سوم دور از دسترس نبود.

انتقاد مدیر اسبق استقلال و طراح ایده فکاهی «پفک آبی» از «آجورلو»

این انتقادات از سوی مدیری مطرح می‌شود که خلاف تصویری که قصد دارد از خود نزد هواداران استقلال بسازد، رزومه روشنی در زمینه مدیریت ورزشی ندارد.

سعادتمند پیش از حضور در هیات مدیره استقلال فرد شناخته‌ شده‌ای در ورزش نبود و در زمان حضور وی در استقلال انواع حاشیه‌های ریز و درشت برای این تیم ایجاد شد؛ از جمله این حواشی می‌توان به حضور وی در یک برنامه تلویزیونی و صحبت از برنامه‌هایش برای درآمدزایی باشگاه با طرح «پفک آبی» اشاره کرد؛ ایده‌ای فکاهی که مدت‌ها سوژه اهالی فوتبال شد.

از جمله دیگر شاهکارهای دوران مدیریتی سعادتمند می‌توان به این مورد نیز اشاره کرد؛ در شرایطی که استقلال می‌توانست قهرمان جام حذفی شود، اقدام نسنجیده وی به عنوان مدیرعامل وقت استقلال و دامن زدن به قهر فرهاد مجیدی، باعث شد تا استقلال در فینال جام حذفی سه بر دو مقابل تراکتور تبریز شکست خورده و به راحتی یک جام را از دست بدهد.

سعادتمند در نهایت به واسطه عملکرد ضعیفش برکنار شد و پرونده‌ای ناکام از خود در استقلال برجای گذاشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها