کد خبر : 77703

دوای درد استقلال فقط این مربی است

دوای درد استقلال فقط این مربی است

پیشکسوت استقلال گفت: آقای آجرلو! بهترین موقع برای بستن یک تیم پر قدرت زمان نقل و انتقالات است نمی‌دانم شما آگاهانه یا ناآگاهانه در حال از دست دادن این فرصت مناسب هستید! امیدوارم که ناآگاهانه باشد.

به گزارش خبرورزشی، رضا رجبی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره به بن بست رسیدن مذاکرات استقلال با الکساندر نوری و مسائل دیگر مربوط به باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که استقلال باز هم درباره انتخاب سرمربی‌اش به اما و اگر رسید؟

من اول درباره الکساندر نوری سوال می‌کنم!

چه سئوالی؟

این آقا که با تیم یونانی سقوط کرده اولا با چه کارنامه ای به عنوان کاندیدای هدایت استقلال انتخاب شده بود. بعد از آن، مگر او دو ملیتی نیست؟ مگر امروزه در فضای موجود دنیا نمی‌دانیم که افراد دو ملیتی چه شرایطی برای کار در کشورهای مختلف دارند؟ وقتی چنین وضعیتی درباره این مربی که پدرش ایرانی و مادرش آلمانی است وجود دارد چرا باید به سراغ او بروند!

منظورتان را واضح‌تر بیان می‌کنید؟

اصلا می‌خواهم بگویم با توجه به موقعیت فردی آقای الکساندر نوری چرا مدیران باشگاه استقلال این مسایل را مطرح کردند و به سراغ چنین فردی رفتند؟ ما همه می‌دانستیم یک دوملیتی گزینه ای نبود که بتواند در استقلال و در ایران کار کند. همین زمان از دست رفته و همین فرصت‌سوزی نوعی خیانت در حق استقلال و هوادارانش است.

چطور؟

یک حرف مهم با مدیر باشگاه دارم. آقای آجرلو! البته خدا کند من اشتباه کنم که می‌خواهید به سراغ ریاست فدراسیون فوتبال بروید اما در رابطه با وضعیت استقلال می‌دانید بهترین زمان برای شکل گیری یک تیم پرقدرت، فصل نقل و انتقالات است؟ نمی‌دانم ایشان آگاهانه یا ناآگاهانه مشغول ازبین‌بردن این فرصت مهم است. امیدوارم که ناآگاهانه باشد ولی مسیر درستی را انتخاب نکرده اید.

مذاکره با مربی دوملیتی خیانت به استقلال و هواداران بود/دوای درد استقلال امیر قلعه نویی است/ آقای آجرلو خدا کند اقداماتت از روی ناآگاهی باشد

خبر دارید مردم و طرفداران استقلال از این بابت نگرانند که پرسپولیس عکس و تصویر قرارداد با نفرات قدیم و جدید اش را منتشر می‌کند؟

فقط پرسپولیس است که شفاف همه چیز را رو می‌کند. شما فکر می‌کنید گل گهر سیرجان و یا سپاهان بیکار ننشسته اند؟ خیر! آنها در خفا در حال تیم بستن هستند و عادت ندارند مثل پرسپولیس یا استقلال خبرهایشان را با عکس و تفصیلات منتشر کنند. الان زمان یارگیری است ولی ما به خاطره رفتار ضد استقلالی آقای مجیدی در حال از دست دادن زمان هستیم.

با این وضعیت که نوری دیگر نمی‌آید چه کسی می‌تواند هدایت استقلال را در دست بگیرد؟

به نظرم حالا که شکر خدا استقلال مشکل مالی ندارد قلعه‌نویی بهترین فرد است. در فوتبال ایران ۷۰درصد هدایت یک تیم، مدیریت حواشی بیرون از زمین است و ۳۰ درصد مسائل فنی. هیچکس به اندازه قلعه‌نویی نمی‌تواند حاشیه‌های تیم استقلال را جمع و جور کند. البته امیر خودش الان تیم دارد و تیمش در تهران کمپ عالی درست کرده و استخر و باغچه دارد. اگر هم بخواهد به استقلال بیاید واقعاً ایثار کرده و باید این فضا را برایش ایجاد کنند. باید اتفاقات قدیم روی سکوها از بین برود. سکوی حجازی، سکوی مجیدی و سکوی قلعه‌نویی دیگر تمام شده است. من قبلا هم گفته بودم جدایی قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده از استقلال به ضرر این باشگاه است و حالا هم تکرارش می‌کنم.

یعنی قلعه‌نویی به درد استقلال می‌خورد؟

بله! الان وقت آن است که امیر قلعه نویی را به استقلال برگردانید او دوای درد استقلال است. ولی باز هم میگویم همین حالا هم بیاید ایثار می‌کند. چون خودش تیم فوق العاده خوبی دارد، اما چون استقلال مشکل مالی ندارد امیر می‌تواند این تیم را به خوبی ببند و دوباره قهرمانش کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها