کد خبر : 77699

قید جدایی مدافع پرسپولیس را بزنید

قید جدایی مدافع پرسپولیس را بزنید

برخلاف شایعات منتشر شده در خصوص احتمال جدایی فرشاد فرجی، مدافع میانی پرسپولیس ۳ سال دیگر با این تیم قرار داد دارد.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد فرجی مدافع قائم‌شهری تصمیمی هم برای جدایی از پرسپولیس ندارد. بد نیست یادآوری کنیم فرشاد فرجی به سختی و با فروختن آپارتمان شخصی اش به پرسپولیس تیم محبوب خانوادگی اش پیوست.

مدافع سابق تیم‌های راه آهن، نساجی و پدیده مشهد که پیش تر نیز مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، ولی به دلیل مشکلات رضایتنامه در تحقق این انتقال ناکام مانده بود، شخصا دست به کار شد تا در نیم فصل دوم لیسگ بیستم پرسپولیسی شود.

فرجی که با درخواست ۳ میلیاردی شهرخودرو برای صدور رضایتامه مواجه شده بود و از طرفی پرسپولیس به او اعلام کرده بود شخصا پیگیر باشد با پرداخت ۲ میلیارد تومان مجوز جدایی از این تیم را دریافت کرد. او آپارتمان شخصی خودش در شمال را فروخت و بالاخره رضایت تیم پدیده مشهد را جلب کرد.

 

اما نکته جالب‌تر رقم قرارداد فرشاد فرجی در نیم فصل دوم لیگ بیستم بود. این مدافع میانی مازندرانی که به قول خودش خانواده‌ای پرسپولیسی دارد نه تنها آپارتمان شخصی اش را برای پوشیدن پیراهن قرمز فروخت بلکه با قراردادی ارزان و ۶۰۰ میلیون تومانی به این تیم پیوست!

حالا فرجی با این همه علاقه به پرسپولیس و داشتن قرارداد سه ساله بعید است حتی با خرید مدافعان جدید بخواهد از این تیم جدا شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها