کد خبر : 77685

طاقچه بالا گذاشتن بازیکن ناشناخته برای آمدن به پرسپولیس

طاقچه بالا گذاشتن بازیکن ناشناخته برای آمدن به پرسپولیس

محمد خدابنده لو هافبک سابق پیکان و فصل گذشته ذوب آهن فصل قبل در میانه فصل بشدت دنبال این بود تا به پرسپولیس بیاید و حتی در این زمینه پیغام‌هایی هم داده بود اما حالا شرایط به گونه‌ای شده که برای پرسپولیس قیمت تعیین می‌کند.

به گزارش ایران ورزشی، بزرگان پرسپولیس می‌گویند خدابنده‌لو باید برای حضور در پرسپولیس عطش داشته باشد و سینه‌خیز تا باشگاه بیاید چرا که هنوز در قواره‌ای نیست که قیمت بالا بگوید یا شرایط خاصی برای انتقالش تعیین کند اما وضعیت نقل و انتقالاتی به گونه‌ای شده که حالا این بازیکن جوان و نه چندان شناخته‌شده هم برای پرسپولیس طاقچه‌بالا می‌گذارد و دنبال بازارگرمی است.

البته در رقم خوردن این اتفاق نقش یک واسطه یا ایجنت بسیار پررنگ بوده و حالا پرسپولیسی‌ها حسابی از دست او شکار هستند. این مدیربرنامه که با بازیکنان زیادی در سطح اول فوتبال ایران همکاری می‌کند و البته اخیراً برخی بازیکنان مثل حسین کنعانی‌زادگان و محمد شریفی، بازیکنان قبلی و فعلی پرسپولیس با او قطع همکاری کرده‌اند کاری کرده تا بحث پیشنهادهای بالاتر باشگاه‌هایی مثل گل‌گهر به خدابنده‌لو مطرح شود و اینچنین پرسپولیس برای جذب این بازیکن به مشکلات اساسی بربخورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها