کد خبر : 77672

رامین رضاییان واقعا مفت برای پرسپولیس بازی کرد؟

رامین رضاییان واقعا مفت برای پرسپولیس بازی کرد؟

موضوع قرارداد مالی رامین رضائیان با پرسپولیس پشت پرده جالب توجهی دارد.

به گزارش فارس، دقیقا بعد از شبی که رامین رضائیان در تلویزیون حاضر شد و صحبت‌هایی جنجالی انجام داد مشخص بود که او متوجه شده که برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان کار سختی در پیش دارد. حتی بعد از آن برنامه شایعه حضور رضائیان در کمیته انضباطی پرسپولیس به گوش رسید.

آیا رامین رضاییان رایگان بازی کرد؟

فارغ از اینکه رضائیان صحبت‌های تندی علیه همبازی‌های خود مطرح کرد اما گفته‌های او درباره مسائل مالی و اینکه مدعی شده بود برای پرسپولیس رایگان بازی کرده باعث شد تا حرف و حدیث‌های زیادی به راه بیفتد. رضائیان که در این فصل از الدحیل قطر جدا شده بود باز هم همانند زمان سرمربی‌گری برانکو ایوانکوویچ، حاشیه‌هایی رقم زد تا باعث شود که احتمالا او را در فصل آینده در تیم دیگری ببینیم؛ اما اصل ماجرای رضائیان و پرسپولیس چه بود؟‌

قرارداد رامین رضاییان با الدحیل

رامین رضائیان در فصلی که گذشت قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری با الدحیل بسته اما سرمربی این تیم اعلام کرد نیازی به رامین رضائیان ندارد که همین مسأله باعث شد تا این بازیکن که تحت قرارداد الدحیل بود به تیم امیدهای این باشگاه قطری فرستاده شود! بعد از اینکه رضائیان پیشنهاد پرسپولیس را ارائه کرد این بازیکن با گرفتن ۶۵۰ هزار دلار از رقم قراردادش از این تیم قطری، قراردادش را با الدحیل فسخ کرد و قراردادی معادل ۲۵۰ هزار دلار با پرسپولیس منعقد کرد تا همان رقم ۹۰۰ هزار دلاری که با الدحیل قرارداد بسته بود در نهایت با این دو قرارداد به دست او برسد.

پایان کار رامین رضاییان در پرسپولیس

با این همه و پس از پایان فصل اعلام شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن که قراردادی به اندازه یک فصل با پرسپولیس بسته بود ندارد و از طرف دیگر با جذب دانیال اسماعیلی‌فر، به نوعی گزینه اول سرمربی پرسپولیس برای بازی در پست دفاع راست مشخص است. با شرایط فعلی به نظر می‌رسد رامین رضائیان خودش هم دیگر علاقه‌ای به تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد مگر اینکه در صورت پیشنهاد از سوی سرخ‌ها به این بازیکن، رامین بخواهد یک چالش جذاب را در پست دفاع راست با اسماعیلی‌فر به راه بیندازد؛ این احتمال اما احتمال بعیدی است. مشاهدات در این خصوص چیز دیگری می‌گوید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها