کد خبر : 77666

حمله بی امان مایلی کهن به کی روش

حمله بی امان مایلی کهن به کی روش

محمد مایلی‌کهن سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شکست در دیدار تدارکاتی، فاجعه به شمار نمی‌رود.

به گزارش تسنیم، محمد مایلی‌کهن درباره حضورش در نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: اسماعیل حاج‌رحیمی‌پور یکی از بهترین بازیکنان سابق پرسپولیس بود که به ایران آمده است. درویش به همین خاطر، تعدادی از بزرگترها را دعوت کرد که من از همه کوچکتر بودم. جلسه خیلی دوستانه‌ای داشتیم و بسیار خوشحال شدیم.

وی در مورد انتقادات نسبت به تیم ملی ایران، پس از شکست مقابل الجزایر اظهار داشت: اگر تیم ملی در دیدار دوستانه نبازد، چه زمانی ببازد؟ مگر فرانسه که قهرمان جام جهانی است، در کشور خودش نباخت و قعرنشین گروهش نیست؟ بهتر است که تیم ملی در دیدار تدارکاتی پیروز شود، اما باخت در بازی‌های دوستانه فاجعه نیست.

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص اینکه این تیم در دیدارهای خود برابر ۵۰ تیم برتر جهان بازنده بوده است، خاطرنشان کرد: مگر در زمان مربیان قبلی با برزیل بازی می‌کردیم؟ آن موقع هم با آنگولا یا سیرالئون بازی می‌کردیم. الجزایر با سیرالئون قابل مقایسه است؟ می‌گفتند تعدادی از بازیکنان الجزایر در این مسابقه به میدان نرفتند، اما ۴۰ درصد بازیکنان ایران هم بازی نکردند.مایلی‌کهن درباره زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر کادر فنی تیم ملی ایران و سرمربیگری کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش بعد از ایران، در کلمبیا و مصر مربیگری کرد. تیم کلمبیا آقای گلِ خورده بود و کی‌روش اخراج شد! سابقه نداشت که کلمبیا پنج یا شش گل از یک تیم بخورد. مصر هم به جام جهانی نرفت و قهرمان جام ملت‌های آفریقا نشد. ایران با کی‌روش دو بار به جام جهانی صعود کرد، اما مگر قبل از او به این مسابقات نرسیده بودیم؟

 

حمله دوباره مایلی کهن به کی روش؛ این آقا در کلمبیا آقای گل خورده شد!/ اگر در بازی دوستانه نبازیم پس چه زمانی بازنده شویم؟

وی با اشاره به اولین دیدار تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ تصریح کرد: در دیدار نخست با ازبکستان، ضربه تیم حریف نیم‌متر از خط دروازه عبور کرد که داور ندید. اسکوچیچ کارنامه‌ای نداشت و من ابتدا مخالف سرمربیگری او بودم. با این حال فراموش نکنیم با ویلموتس از صعود به جام جهانی ناامید شده بودیم.

سرمربی پیشین تیم ملی یادآور شد: تیم ملی با اسکوچیچ صعود راحتی به جام جهانی داشت، اما شانس ما در جام جهانی با هر مربی‌ای کم است. لژیونرهای زیادی داریم، اما کار گروهی در جام جهانی اهمیت دارد که در این زمینه ضعف داریم. یک مربی با ۱۰،۱۵ روز کار یا با چهار دیدار تدارکاتی نمی‌تواند تیم را موفق کند.مایلی‌کهن در مورد ناکامی تیم امید ایران با مهدی مهدوی‌کیا در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت: آقا مهدی یکی از بهترین‌های تاریخ ماست، اما با وجود همه زحمات کشیده شد، تیم او نسبت به ادوار گذشته ضعیف‌تر بود و مهدوی‌کیا در گزینش نفرات باید تجدید نظر کند. در زمان ما اصلاً نمی‌توانستیم یک بار در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمرین کنیم و امکانات الان نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

وی در خصوص شرایط فدراسیون فوتبال گفت: در زمان انتخابات فدراسیون گفتم عزیزی خادم در فوتبال محلی از اعراب ندارد. با این حال گروه او از همه ادوار فدراسیون‌های فوتبال ما موفق‌تر بود و تیم ملی یکی دو هفته پیش از پایان دور انتخابی، به جام جهانی صعود کرد. فدراسیون فوتبال در زمان عزیزی خادم از لحاظ فنی موفق بود، اما در سایر زمینه‌ها نمی‌دانم. الان مشکلاتی ایجاد کردند که اطلاعی ندارم و شما بهتر از من می‌دانید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها