کد خبر : 77664

نفوذ دلالان به درون پرسپولیس

نفوذ دلالان به درون پرسپولیس

معضل اغفال برخی از بازیکنان توسط تعدادی از مدیر برنامه‌های سودجو باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نتواند نقشه خود برای فصل نقل و انتقالات را آن طور که مدنظر است، پیش ببرد.

به گزارش فارس، در روزهای نقل و انتقالات فوتبال کشورمان که هر روز نام‌های زیادی بین باشگاه‌ها در حال جابجا شدن هستند، باشگاه پرسپولیس به دنبال بستن تیمی است که بتواند نقاط ضعف فصل گذشته خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پوشش داده تا بتواند روند موفقیت‌آمیز سال‌های قبل خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکرار کند، اما در این بین مشکلاتی به وجود می‌آید که باعث شده روند جذب بازیکن در این باشگاه، آن طور که مدیران پرسپولیس می‌خواهند پیش نرود. در این بین چند بازیکن که اسیر دست عده‌ای مدیر برنامه شده‌اند، کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پرسپولیس (و حتی همه تیم‌های لیگ برتری) سخت و دشوار کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس با جذب دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، شروع پرقدرتی در فصل نقل و انتقالات داشت، اما همان طور که روز گذشته یحیی گل محمدی سرمربی این تیم مطرح کرده بود، شتاب نقل و انتقالاتی سرخ‌ها با تاخیر روبرو شده است. این موضوع که می‌تواند در ادامه کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پرسپولیس سخت کند، باعث به وجود آمدن اتفاقاتی شده که شاید مدیران پرسپولیس به صورت رسمی نسبت به آن موضع‌گیری کنند. بازیچه شدن عده‌ای از بازیکنان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به دست چند ایجنت و دلال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌موضوعی است که حالا یک بار دیگر چهره زشت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشته است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

برخی از بازیکنان که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده بودند حالا اسیر زیاده‌خواهی تعدادی مدیر برنامه یا دلال قرار گرفته‌اند و خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نوعی در بازار به مزایده گذاشته‌اند تا بتوانند به تیمی بروند که بالاترین رقم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها می‌پردازد. در این بین که انگار دیگر نباید به دنبال تعصب بازیکن به یک باشگاه بود، متاسفانه پول و زیاده‌خواهی برخی از دلال‌ها حرف اول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌زند و همین مسئله برای باشگاه‌ها و هواداران آنها مشکلاتی به وجود آورده است. برخی از بازیکنانی که با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بودند تا قرارداد رسمی ببندند بعد از اینکه اسیر زیاده‌خواهی عده‌ای دلال و ایجنت شده‌اند هر روز یک صحبت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند.

در روزهای اخیر برخی از بازیکنان با باشگاه پرسپولیس به توافق‌های ضمنی رسیده‌اند، اما همانطور که گفته شد با پیشنهاد‌های وسوسه‌کننده عده‌ای مدیر برنامه و افراد سودجو کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت کردند و به نظر می‌رسد با ادامه این روند باشگاه پرسپولیس منتظر آنها نخواهد ماند تا آنها فرصت بازی در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها