کد خبر : 77606

شبیخون فولاد به 3 بازیکن پرسپولیس

شبیخون فولاد به 3 بازیکن پرسپولیس

۳ بازیکن پرسپولیس مد نظر باشگاه فولاد و جواد نکونام قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرورزشی، فولاد خوزستان در تدارک تیمی است که فصل آینده مدعی قهرمانی باشد. در همین خصوص آنها چند بازیکن پرسپولیس را مد نظر قرار داده اند و به دنبال نهایی کردن قرارداد آنها هستند.

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده مورد توجه جواد نکونام سرمربی فولاد قرار گرفته است. در همین راستا مدیران باشگاه فولاد طی روزهای اخیر با این بازیکن وارد مذاکره شدند و شنیده می‌شود طرفین برای عقد قرارداد به توافق نهایی هم رسیده‌اند. گل محمدی نام آقایی را در لیست خروج قرار داده است.

اما دومین بازیکن مورد نظر فولاد، احسان پهلوان هافبک پرسپولیس است. هرچند که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی اصرار ویژه دارد که این بازیکن را حفظ کند اما دو عامل باعث شده تا این بازیکن به جدایی از سرخ‌های پایتخت فکر کند.

 

پهلوان و باشگاه بر سر مسائل مالی و رقمی حدود ۴ میلیارد تومان اختلاف دارند. این بازیکن رقمی حدود ۱۲ میلیارد از پرسپولیس خواسته و باشگاه به او پیشنهاد ۸ میلیارد تومانی داده است. این بازیکن می‌خواهد به اندازه سایر بازیکنان اصلی تیم از پرسپولیس دستمزد بگیرد و گویا پرسپولیسی‌ها در این مورد نظر دیگری دارند. اما پیشنهاد قابل‌توجه تیم فولاد خوزستان (که ظاهرا بیشتر از مبلغ درخواستی پهلوان از پرسپولیس است) روند مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن را برهم‌زده است. ظاهرا دو طرف داشتند به توافقات نهایی دست پیدا می‌کردند که ناگهان فولاد پیشنهاد خودش را ارائه کرده و همین مساله باعث شده پهلوان برای تمدید با پرسپولیس دچار تردید شود. البته درکنار این اتفاقات می‌گویند پهلوان علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی احتمالی در پرسپولیس ندارد و این دلیل هم مزید بر علت شده تا به جدایی فکر کند.

سومین بازیکنی هم که از دیروز احتمال حضورش در فولاد افزایش پیدا کرده سیامک نعمتی است. گفته می‌شود فولادی‌ها یک پیشنهاد خوب مالی برای دو فصل به این بازیکن داده‌اند اما ظاهرا درویش یک جلسه با این بازیکن داشته تا بر سر تمدید مذاکره کنند.

باید منتظر ماند و دید پرسپولیس می‌تواند قرارداد ۲ بازیکن خود را تمدید کند یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها