کد خبر : 77582

شرط الکس نوری کار را برای آمدنش به استقلال سخت کرد

شرط الکس نوری کار را برای آمدنش به استقلال سخت کرد

پیش‌تر که نام الکس نوری به‌عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، این مربی مبالغ قابل توجهی دستمزد برای کار در ایران طلب کرده بود که همین درخواست زمینه‌ساز دوری او از تیم‌های ایرانی شد.

به گزارش ایران ورزشی، اکنون نیز الکس نوری رقم کمی از باشگاه استقلال درخواست نکرده و خواستار دریافت مبلغ یک میلیون دلار شده است که تأمین چنین رقمی برای باشگاه استقلال ساده نیست. الکس نوری فقط حاضر است با دریافت دلار با باشگاه استقلال همکاری کند و راضی به دریافت دستمزد ریالی نیست.

بعد از جدایی کی‌روش فدراسیون فوتبال مذاکراتی با نوری داشت و از این مربی خواست بخشی از دستمزدش به شکل ریال پرداخت شود اما نوری نپذیرفت تا ماجرای حضور او در تیم ملی ایران به کلی منتفی شود. با توجه به اینکه باشگاه استقلال مبالغ قابل توجهی بدهی دارد باید دید آجورلو می‌تواند خواسته سرمربی ایرانی-آلمانی را تأمین کند یا خیر؟! استقلال بزودی با پرونده آندره‌آ استراماچونی دست و پنجه نرم خواهد کرد و باید دستمزد این مربی را پرداخت کند. آخرین عددی که درباره طلب استراماچونی در اختیار رسانه‌ها  قرار گرفت مبلغ یک میلیون و 700 هزار دلار بود که البته ممکن است دادگاه عالی ورزش بخشی از این مبلغ را ببخشد اما در هر حال بدهی به این مربی مبلغ قابل توجهی است و باشگاه استقلال باید با حساب و کتاب سرمربی آینده خود را که خواستار دریافت دستمزد غیرریالی شده، معرفی کند.

آمار مربیگری الکساندر نوری

(لیگ دو یونان (۲۰۲2-۲۰۲1)

 ۱۵ بازی: ۳ برد، ۷ تساوی، ۵ باخت

کل دوران مربیگری: ۱۶۸ بازی، ۶۵ برد، ۴۵ مساوی، ۵۸ باخت

 درصد برد: 69/38

سابقه مربیگری در تیم‌ها: وردربرمن، انگولشتات، هرتابرلین، امریکا (دستیار)

تا آخر هفته صبر کنید

بعد از مذاکراتی که باشگاه استقلال با الکساندر نوری داشته موجی از امیدواری میان هواداران این باشگاه به پا شده تا لااقل نام سرمربی جدید استقلال بزودی معرفی شود. محمد مؤمنی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اما خبر از اعلام نام سرمربی جدید استقلال در روزهای پایانی هفته داده است. مؤمنی در این راستا می‌گوید: «اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان هفته جاری سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد تا کار خود را برای فصل آینده شروع کنیم. با بازیکنان خوبی مذاکره کرده‌ایم که بزودی و پس از انتخاب سرمربی معرفی خواهند شد.» به این ترتیب باید منتظر تعیین تکلیف استقلال بود و بعد از معرفی سرمربی جدید به احتمال زیاد جذب بازیکنان نیز آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها