کد خبر : 77553

بستری شدن همسر آقا ماشالا در بیمارستان + عکس

بستری شدن همسر آقا ماشالا در بیمارستان + عکس

مریم امیرجلالی در بیمارستان بستری شد و برخی از وخامت حال او خبر می دهند.

مریم امیرجلالی یکی از بازیگران مشهور طنز تلویزیون ایران است. مریم امیرجلالی با ایفای نقش همسر آقا ماشالا در سریال خانه به دوش به شهرت رسید. مریم امیرجلالی با صحبت های رک و صریحش در خصوص علت آرایش کردن در این سن و سال به شهرت بیشتری رسید. اخباری از بستری شدن مریم امیرجلالی در بیمارستان پخش شده که هواران او را نگران کرده است.

آخرین وضعیت بستری شدن مریم امیرجلالی

پس از انتشار خبر بستری شدن مریم امیرجلالی در بیمارستان فن پیج های نزدیک به این بازیگر از مردم درخواست دعا برای سلامتی وی کردند. شرایطی که معمولا در زمان وخامت حال بیمار عنوان می شود. با این حال تصویری که از مریم امیرجلالی منتشر شده می تواند از لحظه استراحت او در بستر بیماری هم باشد چرا که تجهیزات تنفسی و از این دست وسایل که معمولا در شرایط بحرانی حال بیمار در بیمارستان به وی متصل می شود در عکس دیده نمی شود.

اولین عکس از بستری شدن مریم امیرجلالی در بیمارستان

زندگینامه مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. برخی منابع او را اراکی یا ملایری هم عنوان کرده اند. با این حال خود مریم امیرجلالی در یک مصاحبه این مساله را رد کرده و گفت که مادرش اراکی بوده است و البته قبل از ازدواج به تهران می آید و مریم امیرجلالی هم بچه تهران است.

مریم امیر جلالی و نقش همسر آقا مشالا

سابقه آغاز فعالیت بازیگری مریم امیر جلالی به اوایل دهه 70 باز می گردد که در سال 73 در سریال زیر گنبد کبود ساخته بهمن زرین پور ایفای نقش کرد. اما آنچه مریم امیرجلالی را به شهرت رساند ایفای نقش یک خانم خانه دار عصبانی بود که همواره با مشکلات زندگی دست به گریبان است. اوج این کاراکتر نیز در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران بود که نقش همسر آقا مشالا با بازی حمید لولایی را ایفا می کرد. مریم امیر جلالی بعد این نقش را در سریال متهم گریخت باز هم ساخته رضا عطاران ایفا کرد که در این سریال نقش همسر مرحوم سیروس گرجستانی را بازی می کرد. مریم امیرجلالی به حدی این کاراکتر را روان و باورپذیر و در عین حال پرانرژی بازی می کرد که برای بیننده در عین خنده دار بودن کاملا باورپذیر بود و با مشکلات این طبقه از جامعه مخاطب را آشنا می کرد.

مریم امیرجلالی در نقش همسر آقا ماشالا در سریال خانه به دوش ساخته رضا عطاران

ماجرای ازدواج علی دایی با دختر مریم امیرجلالی

تا به حال شایعه اینکه چهره های مشهور داماد مریم امیرجلالی هستند هم به راه افتاده است. مدتی از مجید یاسر بعنوان داماد وی یاد می شد و بعد از مدتی نیز علی دایی را داماد وی معرفی کردند که هر دو مورد کذب بود و دختر وی در خارج از ایران زندگی می کند و همسرش از چهره های مشهور برای مردم نیست.

شغل اصلی مریم امیرجلالی حسابداری بود

مریم امیرجلالی حسابدار بوده و قبل از شروع بازیگری کارمند وزرات بازرگانی بود. او به عنوان رییس تمرکز حساب ها در شهر و روستا مشغول بوده و همزمان با انتشارات خوارزمی به عنوان مدیر مالی و در شرکت های ساختمانی ، سنگ و غیره نیز به عنوان حسابدار و مدیرمالی فعالیت داشت که در سال 1378 بازنشسته شده و جدی تر کار بازیگری را دنبال کرد.

ازدواج و همسر مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی در خصوص ازدواجش می گوید: من 29 بهمن سال 49 روز عیدغدیر ازدواج کردم. آن زمان عروسی ها خیلی ساده بود. مثل الان نبود که هزارتا چشم و هم چشمی و تجملات باشد. من سفره عقدم را خودم چیدم. سفره عقد خودم که سهل است حتی سفره عقد دخترم را هم که سال ها بعد بود (سال 73) خودم چیدم. کارت عروسی هم نداشتم. همه مهمان ها را حضوری یا تلفنی دعوت کردیم. عروسی ساده و کوچکی بود. اصلا کارت عروسی هم مثل الان از واجبات عروسی نبود.

تصاویر زیرخاکی از مراسم ازدواج مریم امیرجلالی + 2 عکس

مریم امیرجلالی و سفر به کانادا

مریم امیرجلالی از جمله بازیگرانی است که به طور معمول همه ساله به خارج از ایران سفر می کنند. مقصد سفر هم اغلب کشور کانادا است. چرا که دختر مریم امیرجلالی که هدیه نام دارد در این کشور زندگی می کند و او برای دیدار دختر و نوه هایش به کانادا می رود. مریم امیرجلالی 2 نوه دارد.

سفر مریم امیرجلالی در کانادا برای دیدار دختر و نوه هایش

وضع مالی مریم امیرجلالی

عده ای فکر می کنند که اگر خانم امیرجلالی ماشین فلان قیمت زیر پایش است پولش را از بازی در نقش هایی که بازی کرده به دست آورده است. در صورتی که به این افراد می گویم : نه عزیز من بنده از این راه به این پول ها نرسیده ام.کسانی که من را می شناسند می دانند که قبل از بازیگر شدنم و قبل از انقلاب بهترین ماشین زیر پایم بوده است آنقدر به شخصیت کاری ام اهمیت می دهم که به دلیل پول در هر کاری بازی نمی کنم.

علاقه مریم امیرجلالی به موسیقی بر کسی پوشیده نیست

من از دوران کودکی ام به این حرفه علاقمند بودم و همیشه دوست داشتم در بستری درست این هنر را دنبال کنم و خب مدتی قبل شرایط پرداختن به موسیقی برایم فراهم شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در راستای بازیگری به هنر موسیقی که همواره برای من در الویت قرار داشت بپردازم. وی تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

مریم امیرجلالی در کنسرت رضا صادقی

آشپزی و دست پخت مریم امیرجلالی

خدا را شکر دست پختم هم خوب است و میهمانانم موقع خوردن راضی بوده اند. من همیشه با عشق آشپزی می کنم ، آشپزی ای که با عشق نباشد اصلا به درد نمی خورد

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها