کد خبر : 77529

تنها نگرانی استقلال از انتخاب گابریله پین به عنوان سرمربی

تنها نگرانی استقلال از انتخاب گابریله پین به عنوان سرمربی

باشگاه استقلال در حال بررسی انتخاب گابریل پین به عنوان سرمربی است.

به گزارش خبرآنلاین، باشگاه استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی با گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری استقلال وارد مذاکره شده ولی هنوز با هیچ‌کدام به توافق نهایی رسیده است. در این بین گزینه‌های ایرانی چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفته‌اند و مذاکره با گزینه‌های خارجی هم روند کندی داشته است.

باشگاه استقلال در شرایط فعلی نگاه جدی به انتخاب گابریل پین به عنوان سرمربی دارد و معتقد است مرد ایتالیایی می‌تواند روند مثبت این تیم را حفظ کند اما مشکل اصلی انتخاب یک دستیار ایرانی برای پین است و هنوز گزینه مناسبی پیدا نشده است. پین در دوران حرفه‌ای خود همواره دستیار بوده و تنها در یک مقطع دوساله سرمربی تیم زیر ۱۹ساله پارما بود. همین امر باعث شده نسبت به اتوریته و توانایی مدیریت این مربی ایتالیایی تردیدهایی وجود داشته باشد و حضور یک مربی ایرانی کنار او هم به همین دلیل خواهد بود چرا که مدیران استقلال از نظر فنی اعتقاد ویژه‌ای به پین دارند و از نقش مهم او در موفقیت‌های استقلال آکاه هستند.

در شرایط فعلی اگر مدیران استقلال بتوانند برای انتخاب یک گزینه ایرانی به عنوان دستیار پین به جمع‌بندی برسد او را به عنوان سرمربی انتخاب خواهند کرد و نگاه مثبتی به سرمربیگری پین در استقلال وجود دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها