کد خبر : 77521

پرونده پرسپولیسی شدن بازیکن جنجالی استقلالی بسته شد

پرونده پرسپولیسی شدن بازیکن جنجالی استقلالی بسته شد

تنها حامی میلاد زکی‌پور در تیم پرسپولیس هم بالاخره کوتاه آمد تا پرونده قرمزپوش شدن مدافع سابق استقلال برای همیشه بسته شود!

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل محمدی که تنها دوستدار سبک بازی میلاد زکی پور بود و چند روزی هم روی این خرید اصرار ورزید در نهایت به خواست هواداران پرسپولیس از این گزینه چشم پوشید تا دنبال مدافع چپ دیگری برای تیمش باشد.

رضا درویش که خودش در چند نوبت با یحیی گل محمدی صحبت کرده بود وقتی رضایت سرمربی اش برای کنار گذاشتن این گزینه پرحاشیه را گرفت، مصاحبه کرد و در واکنش به خنثی شدن بمبی به نام میلاد زکی‌پور گفت: «مگر ما باید با ایشان توافق کنیم. چیزی درباره توافق با ایشان نشنیدم.»

این درحالی است که میلاد زکی پور جزو اولین گزینه‌های یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی بود.

 

سرمربی پرسپولیس از طریق آنالیزورهایش به خوبی بازی‌های مدافع چپ فصل گذشته گل گهر سیرجان را به تماشا نشسته و او را مدافع چپ مناسبی برای برنامه‌های تاکتیکی فصل آینده خودش می‌دانست اما...

هواداران پرسپولیس مصاحبه‌ای از زکی پور را در فضای مجازی منتشر کرده اند که علیه قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های گذشته موضع گرفته و این قهرمانی‌ها را زیر سوال برده است. البته قبلا هم موارد مشابهی داشتیم که بازیکنانی کارهای بدتر از این کرده بودند و پرسپولیسی شدند، چون تجربه ثابت کرده هواداران پرسپولیس و استقلال خیلی زود یکسری مسائل را فراموش می‌کنند، اما این بار خیلی فرق می‌کرد.

هرچند میلاد زکی پور علیه برانکو (سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس) و افشین پیروانی مصاحبه کرده بود اما آنچه برای طرفداران پرسپولیس بیشتر از هرچیز حساسیت برانگیز شده بود، زیر سؤال بردن ۵ قهرمانی پی درپی این تیم از سوی این بازیکن چپ پا بود.

شنیدیم یحیی گل محمدی از باشگاه خواست برای مذاکره رسمی یا عقد قرارداد با میلاد زکی‌پور دست نگه دارد تا کار مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر تمام شود و بعد با مدافع چپ سابق استقلال قرارداد بسته شود منتهای مراتب جواد کاظمیان با انتشار یک استوری این پروژه را به بحران کشاند.

همبازی سابق یحیی گل محمدی و ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس به طعنه نوشت که لابه لای خریدهای خوب، پرسپولیس دنبال خرید زکی پور است و دوباره آتش خشم هواداران شعله ور شد.

اتفاقی که درنهایت با توصیه نزدیکان یحیی گل محمدی به سرمربی پرسپولیس منجر به انصراف او از خرید یک استقلالی جنجالی شد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها