کد خبر : 77520

یک استقلالی در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی جدید سید جلال + عکس

یک استقلالی در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی جدید سید جلال + عکس

سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک یکی از چهره‌های ویژه مراسم افتتاحیه سالن بدنسازی سیدجلال حسینی بود.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که به پایان قراداد خود با سرخ‌پوشان رسیده، امروز به‌صورت رسمی سالن بدنسازی خود را افتتاح کرد که این مراسم با حضور چهره‌های متعدد و مطرحی نیز همراه بود.

یکی از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه سالن بدنسازی سیدجلال، کسی نبود جز سیدمهدی رحمتی سرمربی فعلی آلومینیوم اراک و رقیب قدیمی کاپیتان پرسپولیس که حضور او در این مراسم جالب توجه بود.

رحمتی و حسینی که رفاقت قدیمی با هم دارند، از دیرباز و در بسیاری از شهرآوردهای تهران مقابل یکدیگر قرار گرفته که در برخی از این مسابقات نیز بین طرفین تنش ایجاد شده است.

 

بزرگترین نمونه از تقابل حسینی و رحمتی به دربی 85 بازمی‌گردد جایی که این دو در یک صحنه با هم به مجادله پرداختند که در نهایت طرفین با کارت زرد علیرضا فغانی روبه‌رو شدند. در ادامه و در همان دربی، حسینی توانست دروازه رحمتی را باز کند که در ادامه برخورد کاپیتان‌های سرخابی‌ها باعث شد تا فغانی کارت زرد دوم را به گلر استقلال نشان دهد.

آن دیدار در نهایت با پیروزی استقلال و رحمتی به پایان رسید. حالا و چندین سال پس از آن مسابقه جنجالی، رحمتی در کسوت سرمربی آلومینیوم در مراسم افتتاحیه سالن بدنسازی سیدجلال حضور پیدا کرد. حسینی که ممکن است آخرین روزهای حضورش در پرسپولیس را تجربه کند، با رحمتی در سپاهان نیز هم‌تیمی بود.

در پایان، رحمتی حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد و بدون گفت‌وگو با اصحاب رسانه محل برگزاری مراسم را ترک کرد. او در پاسخ به سوالی درخصوص تیم ملی نیز تنها به این جمله بسنده کرد که در جایگاهی قرار ندارد که درخصوص تیم ملی به صحبت بپردازد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها