کد خبر : 77472

جدایی مربی جنجالی پرسپولیس

جدایی مربی جنجالی پرسپولیس

زمزمه‌های جدایی داوود فنایی به حقیقت پیوست و او نقشی در باشگاه پرسپولیس برای فصل بیست و دوم نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فنایی عضو جدانشدنی کادرفنی پرسپولیس در سه فصل گذشته و یکی از یاران نزدیک یحیی گل‌محمدی بوده است. دروازه‌بان سابق پرسپولیس در دوران احمدرضا عابدزاده که به دلایل مختلف مورد توجه هواداران قرار داشت و شاید در مقطعی محبوب‌ترین چهره نیمکت پرسپولیس با استایل منحصر به فرد خود بود.

اما بدون شک موفقیت‌های یک فرد در فصول قبل نمی‌تواند کلید قفل امروز فوتبالی او باشد و فصل پرماجرای پرسپولیس در خط دروازه با حامد لک، بوژیدار رادوشویچ و احمد گوهری در لیگ بیست و یکم نهایتا سبب شد فنایی در فصل جدید جایی در پرسپولیس نداشته باشد‌.

بعد از شایعات اولیه و خبری که در مورد پست استعفای مظاهر رحیم‌پور منتشر شد، روی این مسئله صحه گذاشت و در نهایت داوود فنایی در گفت‌وگو با ورزش سه این خبر را تایید و گفت در فصل جدید در خدمت پرسپولیس نخواهم بود.

 

این پستی است که در زمستان ۹۸ و پس از پیوستن یحیی و کادرش به پرسپولیس توسط صفحه رسمی این باشگاه منتشر شده بود. حالا شرایط به گونه‌ای رقم خورده که بیرو به پرسپولیس بازگشته اما با خط دروازه متزلزل این فصل پرسپولیس، فنایی دیگر جایی در این تیم نخواهد داشت.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس در این فصل وضعیت خوبی در خط دروازه نداشت و در لیگ‌ برتر، بیست و یک بار دروازه سرخ‌ها فرو ریخت و همه تیم‌ها به جز فجر در باز کردن دروازه پرسپولیس موفق بودند. اما اینکه این مسئله را تنها مرتبط به مربی گلرها دانست نکته عجیبی است. بالا و پایین دروازه‌بان‌ها ممکن است برای هر تیمی رخ دهد و جدایی داوود فنایی با توجه به اینکه سال‌ها به عنوان یکی از بهترین مربی گلرها شناخته می‌شود عجیب به نظر می‌رسد. فنایی با کادرهای زیادی کار کرده و دروازه‌بان‌های زیادی از زیر دست او بیرون آمدند و بسیاری نیز به تیزبینی او در شناخت استعدادهای گلری اشاره می‌کنند. از بین گلرهای فعلی نیز رشید مظاهری، پیام نیازمند و علیرضا رضایی کشف‌های خود داوود به حساب می‌آیند.

با تغییر و تحولات کادرفنی پرسپولیس باید دید آیا دستیار خارجی در کادر یحیی گل‌محمدی حضور پیدا می‌کند یا افراد دیگر از همکاران سابق یحیی یا مربی‌های پرسپولیسی به پست‌های مختلف نیمکت اضافه خواهند شد. از بین اعضای کادرفنی هنوز تکلیف حمید مطهری مشخص نشده است اما با توجه به اینکه وی اعلام کرده بود می‌خواهد در فصل جدید سرمربی باشد احتمالا باید کار او را نیز در پرسپولیس تمام شده دانست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها