کد خبر : 77471

مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم

مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم

پیشکسوت استقلال گفت: هر روزی که از نقل و انتقالات می‌گذرد استقلال فرصتهای خوب بسته شدن تیمش برای فصل آینده را از دست می‌دهد، در حالیکه پرسپولیس به سرعت در حال تیم بستن است.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال ، درباره شرایط این روزهای استقلالِ بدون سرمربی اظهاراتی را مطرح کرد.

آندرانیک تیموریان در حالی شایعه مربیگری در استقلال را تکذیب کرده که اسمی از او در این چند روز مطرح نبود، آیا از باشگاه استقلال به شما هم پیشنهادی برای سرمربیگری داده شده که در رسانه‌ها مطرح نشده باشد؟

صحبتی در این رابطه با من نشده است. گرچه شرایط استقلال و تمایل طرفداران بیشتر به این است که سرمربی خارجی بیاید که البته حق هم دارند. هوادار استقلال تیمش چند سالی نتیجه نمی‌گرفت و حالا که به این شکل در جدول قهرمان شده توقع دارنده مربی خارجی بیاید تا وعده و قول قهرمانی بدهد و تیم را قهرمان کند.

اگر به شما چنین پیشنهادی بشود هدایت استقلال را قبول می‌کنید؟

من به خوبی در خودم می‌بینم که استقلال را مربیگری کنم. من هدایت تیم ماشین سازی در لیگ برتر را زمانی در دست گرفتم که این تیم سقوطش مسجل شده بود. بعد هم قرار شد در لیگ یک تیم خوبی ببندیم تا دوباره صعود کنیم ولی متاسفانه مدیریت باشگاه ماشین سازی به کلی دستخوش تغییرات شد و برنامه‌ها از بین رفت. من سالها در لیگ یک و آکادمی استقلال مربیگری کرده‌ام و این توانایی را در خودم می‌بینم که در استقلال مربیگری کنم و اگر امسال نشد امیدوارم این اتفاق در سال‌های بعد رخ بدهد تا این حرفم را ثابت کنم.

صحبت از رضا عنایتی مطرح شده است. به نظر شما او می‌تواند این کار را در دست بگیرد؟

همین که رضا عنایتی جرأت کرده و این موضوع را پذیرفته که با استقلال مذاکره کند یعنی ۵۰ درصد مسیر را طی کرده است. قطعاً اگر با حمایت کامل مدیریت جلو بیاید می‌تواند موفق شود.

مطمئن باشید توانایی سرمریگری در استقلال را دارم/ نکونام به خودش مطمئن بود عقب‎نشینی نمی‎کرد!

بیانیه نکونام را دیدید؟ به نظر شما چرا نکونام از سرمربیگری استقلال صرفنظر کرد؟

من حتی شنیدم که نکونام لیستی هم به باشگاه استقلال داده بود. او در این سال‌ها نشان داد که یک مربی توانمند است. شخصاً از او انتظار بیشتری داشتم و فکر نمیکردم عقب‌نشینی کند. به هر حال همیشه گروهی هستند که به مربیان این تیم‌ها بد و بیراه می‌گویند. یک عده هوادار هم «شخص‎پرست» هستند. عده ای هم چون تیمشان را دوست دارند با شنیدن برخی حرف‌ها تحریک میشوند و به پیشکسوتان بی احترامی‌می‌کنند. اما نکونام اگر به خودش اطمینان داشت همه چیز برای موفقیت در استقلال مهیا بود و نباید تا این اندازه مقابل هواداران تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

رفتن مجیدی و تاخیر استقلال در یارگیری چقدر به استقلال ضرر زده است؟

همیشه گفته اند تیم قهرمان در فصل نقل و انتقالات بسته می‌شود. الان ما می‌بینیم که تیم پرسپولیس در حال برطرف کردن نقاط ضعف و ترمیم نقاط قوتش است در حالی که استقلال این وضعیت را ندارد. البته آقای آجرلو هم حق دارد چون سرمربی که جنس داخل سوپر مارکت نیست برود یکی بخرد و بیاورد. قطعاً او هم مشغول تحقیق در این باره است تا کسی را بیاورد که دوباره در تیمش موفق باشد.

مشکل اصلی کجاست؟

مشکل اصلی از وقتی سرچشمه گرفت که مجیدی تیم را رها کرد و رفت. وقتی تیم سرمربی ندارد طبیعتاً بازیکن هم نمی‌توان گرفت. به همین خاطر استقلال فعلاً درجا می‌زنند و پرسپولیس بازیکن می‌گیرد. امیدوارم هرچه سریعتر این وضعیت تغییر کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها