کد خبر : 77368

بازیکن متعصب پرسپولیس در رادار جنگ نقل و انتقالاتی سپاهان

بازیکن متعصب پرسپولیس در رادار جنگ نقل و انتقالاتی سپاهان

نبرد نقل و انتقالاتی سپاهان و پرسپولیس از سال گذشته و با انتقال شهریار مغانلو به جمع زردپوشان جنبه جدی تری بین هواداران پیدا کرده است. حالا رامین رضاییان در رادار نقل و انتقالاتی سپاهان قرار گرفته است.

رامین رضاییان نیم فصل گذشته به پرسپولیس بازگشت. رامین رضاییان اما همانقدر که در بین هواداران پرسپولیس محبوب است ظاهرا مورد توجه کادرفنی نیست. رامین رضاییان پس از پایان لیگ در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در مورد قراردادش و اینکه با رقمی بسیار اندک به پرسپولیس آمده سخت گفت. از همان شب می شد حدس زد که رامین رضاییان و پرسپولیس یک بار دیگر به پایان خط رسیده باشند. البته در این میان رامین رضاییان بازیکنی نیست که مورد توجه تیم های بزرگ دیگر قرار نگیرد.

رامین رضاییان مورد توجه سپاهان و تراکتور

در ادامه نیز شرایط به گونه ای پیش رفت که گویا دیگر جایی برای ماندن رامین رضاییان در پرسپولیس گل محمدی باقی نمانده باشد. امروز اخباری از مذاکره سپاهان با رامین رضاییان منتشر شد. با رسمی شدن انتقال دانیال اسماعیلی فر و عقیده یحیی به بازی او به نظر می رسد رامین رضاییان در صورت ماندن در پرسپولیس هم به یک نیمکت نشین تبدیل خواهد شد. از سوی دیگر گفته می شود که رامین رضاییان در لیست خرید تراکتور نیز هست و ساغلام سرمربی تراکتور مایل به جذب این مدافع راست است.

جنگ نقل و انتقالاتی سپاهان و پرسپولیس با حضور رامین رضاییان

خبر مذاکره سپاهان با رامین رضاییان در روزی منتشر می شود که پرسپولیس انتقال دانیال اسماعیلی فر را نهایی کرد و خبر رسمی جذب مدافع سپاهان را منتشر کرد. نبرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان از پایان لیگ بیستم و انتقال شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان برای هواداران قرمزها حیثیتی شده است. حالا به نظر می رسد سپاهان نیز قصد دارد با جذب رامین رضاییان از عملکرد فنی و همینطور انگیزه های او برای اثبات خود به کادرفنی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بهره ببرد. به هر حال نبرد نقل و انقالاتی بین سرخ و زردهای فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.

پست معنی دار رامین رضاییان

چند روز بعد از حضور رامین رضاییان در برنامه فوتبال برتر بود که وی پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس تشکر کرد. محتوای این پست آشکارا حکایت از پایان کار و جدایی او از پرسپولیس می داد. به خصوص که رامین رضاییان عکس های معناداری را نیز انتخاب کرده و او را در حالتی نشان می داد که در حال بیرون آوردن پیراهن پرسپولیس از تن است.

رامین رضاییان یک پرسپولیسی متعصب

رامین رضاییان اگر چه در هیچ یک از قهرمانی های پنجگانه پرسپولیس نقشی نداشته و دوران دور بودن او از پرسپولیس بیشتر از دوران حضورش در این تیم است اما برای هواداران روی سکوها یک پرسپولیسی متعصب به حساب می آید و همواره روی سکوها اسم او صدا زده شده است.

رفتار عجیب با رامین رضاییان در جمع پرسپولیسی ها

خبرورزشی چندی پیش نوشت: رامین رضاییان که برخلاف سکوهای ورزشگاه آزادی و فضای مجازی در درون تیم خیلی پرطرفدار نبود. رامین رضاییان در طول فصل هم با محمد عمری وینگر جوان پرسپولیس هم اتاق می‌شد!

در همین ارتباط شنیدیم این اواخر و پس از مصاحبه تلویزیونی رامین رضاییان و زیر سؤال بردن برخی بازیکنان پرسپولیس، چند بازیکن این تیم حتی سلام و علیک هم با همبازی مشهور خود نمی‌کردند.

برای صحت این ادعا کافی است نگاهی به شادی گل بازیکنان پرسپولیس در بازی با فجرسپاسی شیراز بیندازید که سرخپوشان درحالی که رامین برای شرکت درشادی به آنها نزدیک شده بود به او محل نگذاشته و اجازه ندادند شریک شود!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها