کد خبر : 77360

بیل مکانیکی روی خط ریل قطار مشهد یزد چه می کرد! + عکس

بیل مکانیکی روی خط ریل قطار مشهد یزد چه می کرد! + عکس

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران درباره جزئیات و علت بروز سانحه خروج قطار مسافربری مشهد – یزد اعلام کرد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده برخورد قطار با بیل مکانیکی در مسیر باعث بروز این سانحه شده است.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش خبری درباره خروج قطار مسافربری طبس – یزد منتشر شد که بر اساس آخرین گزارش‌های اورژانس کشور تاکنون ۵۰ مصدوم و ۱۰ کشته بر جای گذاشته است.

میرحسن موسوی – معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران – در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۱۹:۲۰ قطار مسافری مشهد – یزد حرکت خود را با ۳۴۸ مسافر آغاز می‌کند و صبح امروز در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه این قطار با شماره ۶۸۱ در بلاک عباس‌آباد – ریزو دچار سانحه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده پنج واگن مسافری این قطار با بیل مکانیکی برخورد کرده و از ریل خارج می‌شوند.

تصاویر خروج قطار مشهد یزد از ریل در حوالی طبس که کشته هم داشتبرخورد قطار این با این بیل مکانیکی موجب خروج از ریل شد

بیل مکانیکی روی ریل قطار مشهد یزد چه می کرد؟!

معاون مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا بیل مکانیکی داخل خط ریلی وجود داشته است؟ گفت: بیل مکانیکی در کنار خط ریلی بوده و هم اکنون رئیس کمیسیون عالی سوانح به محل اعزام شده تا به دقت این حادثه را بررسی کند و به محض مشخص شدن علت اصلی این حادثه، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اما آنچه تاکنون مشخص است این است که ۵ واگن از ۱۰ واگن این قطار مسافری از ریل خارج شده‌اند که یکی از آنها بیشترین آسیب را دیده است.

به گفته وی همه مسافران این قطار که در محل حادثه بودند با قطار فوق‌العاده در حال انتقال به طبس هستند که از آنجا با اتوبوس به مقصد خود یعنی یزد حرکت خواهند کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها