کد خبر : 77295

تور پرسپولیس برای مدافع استقلالی

تور پرسپولیس برای مدافع استقلالی

میلاد زکی‌پور به احتمال زیاد خرید بعدی پرسپولیس در بازار نقل و ‌انتقالاتی تابستان خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" میلاد زکی‌پور مدافع سابق استقلال که دو فصل خوب را در گل گهر سیرجان و زیر نظر امیر قلعه نویی پشت سر گذاشته؛ مهره مدنظر یحیی گل محمدی برای حضور در پست دفاع چپ پرسپولیس است که ظاهرا مانعی برای انتقال او به جمع قرمزها وجود ندارد.

زکی‌پور بازیکن آزاد است و هفته‌های قبل هم به‌دلیل مصدومیت در لیست گل گهر حضور نداشت. او که قبلا توسط علیرضا منصوریان به‌عنوان یک بازیکن مستعد از نفت به استقلال آورده شد، با جدایی از جمع آبی‌ها به گل گهر پیوست و بهترین فصل‌های دوران ورزشی خودش را در این تیم سیرجانی پشت سر گذاشت.

میلاد زکی‌پور مدافع چپِ علاقه‌مند به شرکت در حملات است و از همین رو گزینه این پست برای پرسپولیس لیگ بیست و دوم به‌حساب می‌آید.

درباره زکی‌پور اخباری مبنی بر حضور او ظرف ۲۴ ساعت آینده در باشگاه پرسپولیس برای انعقاد قرارداد به گوش می‌رسد اما این شایعات صحت ندارد و مذاکرات او با پرسپولیس همچنان در جریان است.

انتشار این اخبار در حالی است که خود باشگاه گل‌گهر هم علاقه زیادی به حفظ این بازیکن نوشهری دارد. البته به نظر می‌رسد این باشگاه کار بسیار سختی برای حفظ زکی‌پور در پیش دارد؛ همان‌طور که سعید صادقی هم بعد از دو فصل عالی در گل‌گهر در آستانه جدایی از جمع سرمه‌ای‌پوشان قرار گرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها