کد خبر : 77294

سرمربی استقلالی مشتری بازیکن مغضوب پرسپولیس

سرمربی استقلالی مشتری بازیکن مغضوب پرسپولیس

خرید گرانقمیت فصل گذشته پرسپولیس ظاهرا مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، رضا اسدی که فصل گذشته با سر و صدای زیادی در پنجره نقل و انتقالات درنهایت به پرسپولیس پیوست عملکرد قابل قبولی در جمع سرخ پوشان نداشت و مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت بطوریکه حتی یحیی گل محمدی که اعتقاد ویژه ای به این بازیکن داشت این بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.

اسدی که از هفته ها قبل جدایی اش از پرسپولیس را علنی و اعلام کرده بود از باشگاه بوریرام تایلند پیشنهاد بسیار خوبی دارد اما پس از گذشت مدتی اعلام کرد برای حضور در تایلند دچار تردید شده است. به هرحال اگرچه حضور در این کشور از نظر مالی می تواند به اسدی کمک کند اما خود او هم می داند از نظر فنی چیزی به او اضافه نخواهد شد و به همین دلیل اسدی در صورت جدایی از پرسپولیس ممکن است تصمیم دیگری بگیرد.

به هرحال یحیی گل محمدی در پست هافبک دفاعی به دنبال جذب نفرات دیگری است و در صورت توافق با این نفرات، دیگر سراغ رضا اسدی نمی رود. اگر این چنین شود، هافبک شماره ۸ پرسپولیس که طی همین چند روز اخیر با چند پیشنهاد جدید روبرو شده قطعا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.

 

شنیده ها حاکی از آن است رضا اسدی از میان سه پیشنهادش، به احتمال زیاد به پیشنهاد گل گهری ها پاسخ مثبت خواهد داد چرا که می داند امیر قلعه نویی به بازی او اعتقاد زیادی داشته و می تواند با حضور در گل گهر اهداف فوتبالی خود را زیر نظر قلعه نویی دنبال کند.

گفتنی است رضا اسدی تا به امروز به هیچ کدام از این پیشنهادها پاسخی نداده و منتظر نظر نهایی یحیی گل محمدی است. اسدی قرار است پس از اعلام نظر نهایی یحیی گل محمدی، در مورد لیگ ۲۲ تصمیم گیری کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها