کد خبر : 77282

اولین صحبت های پور علی گنجی بعد از پیوستن به پرسپولیس

اولین صحبت های پور علی گنجی بعد از پیوستن به پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد.

به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی که چند ماه قبل قراردادش را با شنزن چین فسخ کرد، بعد از چند بار مذاکره با پرسپولیس در نهایت برای پیوستن به این تیم به توافق رسید و چند روز قبل هم بعد از توافق روی جزئیات، پورعلی گنجی موافقت خود را برای پیوستن به پرسپولیس اعلام کرد و قرارداد ۲ ساله خود را با پرسپولیس به امضا رساند و بعد از بیرانوند دومین خرید پرسپولیس لقب گرفت.

مرتضی که قبلا هم سابقه کار با یحیی گل محمدی را در کارنامه دارد، ارتباط بسیار نزدیکی با سرمربی پرسپولیس دارد و حتی مدتی هم با این تیم تمرین می کرد تا به شرایط آرمانی برسد. پورعلی گنجی بعد از مصدومیت سنگینی که برایش به وجود آمد و عمل جراحی که انجام داد، مدت هاست که تمرینات خود را به صورت فشرده انجام می دهد تا مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد. مرتضی که در مصاحبه های خود هم از علاقه به پرسپولیس و بازی در این تیم صحبت کرد، دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی به صورت فیکس به میدان برود تا بتواند یکی از مسافران تیم ملی برای جام جهانی باشد.

پرسپولیس در این فصل به شدت در خط دفاعی مشکل داشته و عملکرد خط دفاعی این تیم اصلا خوب نبوده است. با آمدن پورعلی گنجی به احتمال فراوان خط دفاع پرسپولیس سر و شکل بهتری خواهد گرفت، هرچند مرتضی مدت زیادی است که از شرایط مسابقه به دور است. نکته جالب در خصوص پورعلی گنجی این است که او یکی از بازیکنانی بود که هر ساله موقع نقل و انتقالات صحبت از پیوستنش به پرسپولیس به میان می‌آمد.

مرتضی پورعلی گنجی که از نفت تهران چهره شد و به تیم ملی رسید در سال‌های اخیر ترجیح داد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند و به لحاظ مالی قراردادهایی به مراتب بهتر از لیگ ایران ببندد. مرتضی از زمان حضور برانکو در پرسپولیس هر ساله در لیست نقل و انتقالات این تیم قرار می‌گرفت ولی به دلیل داشتن قرارداد یا پیشنهادهای بهتر قید بازگشت به ایران را می‌زد، ولی حالا در آستانه جام جهانی تصمیم گرفته که به ایران برگردد و در تیم موردعلاقه اش بازی کند.

اولین اظهارنظر مرتض پورعلی گنجی پس از پیوستن پرسپولیس/ همه می دانند از کودکی عاشق این تیم بودم

نکته جالب در خصوص پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی این است که در حین مذاکرات طرفین باشگاه سپاهان با ارائه یک پیشنهاد عالی قصد داشت مرتضی را از چنگ پرسپولیس در بیاورد و به اصطلاح این بازیکن را هایجک کند. مرتضی مذاکراتی با سپاهان انجام داد ولی با وجود داشتن پیشنهاد مالی بالاتر از این تیم تصمیم گرفت به تیمی که از بچگی طرفدارش بود بپیوندد.برادر مرتضی به شدت استقلالی است ولی مادر او و خودش از طرفداران سرسخت پرسپولیس هستند.

پورعلی گنجی از سال ها قبل به دوستانش اعلام کرده بود که روزی برای پرسپولیس بازی خواهد کرد و پوشیدن پیراهن این تیم یکی از آرزوهای فوتبالی او محسوب می شود. آرزویی که بالاخره محقق شد و این ستاره تیم ملی فصل آینده در تیم محبوبش توپ خواهد زد. نکته جالب در خصوص مرتضی این است که این بازیکن قرار بود فصل گذشته به پرسپولیس بیاید، ولی به دلیل مصدومیت سنگین این بازیکن، پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی به تعویق افتاد ولی این بازیکن مازندرانی با یکسال تاخیر با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

پورعلی گنجی همچنین در خصوص پیوستنش به پرسپولیس گفت: بالاخره بعد از چند سال بازی در خارج از ایران، تصمیم گرفتم به ایران برگردم و در خدمت تیم بزرگ پرسپولیس و هواداران پرشمارش باشم. تقریبا همه می دانند که من از بچگی عاشق پرسپولیس هستم و خیلی خوشحالم که توانستم به تیمی ملحق شوم که دوستش دارم. امیدوارم همه در کنار هم فصل فوق العاده ای را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.بی صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس آن هم مقابل هواداران هستم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیم بزرگ پرسپولیس باشم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها