کد خبر : 77256

نگرانی مدیران استقلال از رفتن بازیکنان کلیدی به تیم جدید فرهاد مجیدی

نگرانی مدیران استقلال از رفتن بازیکنان کلیدی به تیم جدید فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی از استقلال رفت و حالا مدیران این باشگاه در دو جبهه می‌جنگند. آنها از یک طرف به‌دنبال جذب سرمربی جدید هستند و از طرف دیگر نمی‌خواهند مهره‌های کلیدی خود را در این شرایط از دست بدهند چون قطعاً هر کس هدایت استقلال را برعهده بگیرد تعداد زیادی از بازیکنان کنونی تیم قهرمان لیگ برتر را حفظ خواهد کرد.

به گزارش ایران ورزشی، در همین خصوص برخی اخبار حکایت از آن دارد که طی ۴۸ ساعت گذشته تماس‌هایی میان چند تن از مدیران استقلال با بازیکنان مطرح این تیم صورت گرفت و در خلال آن به این نفرات تذکر اکید داده شده است که تحت تأثیر هیجانات ناشی از تغییر سرمربی تصمیم نگیرند و کاملاً حرفه‌ای فکر کنند.

استقلالی‌ها به بازیکنان خود گفته‌اند احترام فرهاد مجیدی کاملاً واجب است اما این مربی حداکثر شاید بتواند فقط دو بازیکن را از فوتبال ایران به تیم جدید خود در امارات ببرد بنابراین نباید به انتظار دریافت پیشنهاد از فرهاد بنشینند بلکه باید به فکر آینده خود و احتمال حضور در جام جهانی باشند که با بازی کردن در استقلال شانس تحقق آن بیشتر است.

مسئولان استقلال به چند بازیکن خود گفته‌اند حواسشان باید به این نکته بسیار مهم باشد که آنها دارایی‌های باشگاه استقلال هستند نه سرمایه فرهاد مجیدی بنابراین بهتر است با جدیت روی بحث تمدید قرارداد فکر کنند و در استقلال بمانند چون این تیم موقعیت خوبی دارد و مشکلات مالی نیز کاهش پیدا کرده است بنابراین می‌تواند در فصل آینده شرایط بهتری را برای همه بازیکنان خود بویژه نفرات کلیدی رقم بزند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها