کد خبر : 77255

استقلال به دنبال گابریله پین

استقلال به دنبال گابریله پین

حتی قبل از اینکه فرهاد مجیدی از استقلال برود و رسماً با باشگاه الاتحاد کلبای امارات قرارداد منعقد کند، درباره ماندن گابریله پین در استقلال خبرهایی قطعی به گوش نمی‌رسید.

به گزارش ایران ورزشی، حتی این مربی ایتالیایی به گوش مدیران باشگاه استقلال رسانده بود که بعد از سفر به ایتالیا و مشورت با خانواده‌اش درباره همکاری با استقلال تصمیم‌گیری خواهد کرد.

جدایی مجیدی از استقلال اما باعث شد تا همگان به این باور برسند که بازگشت پین به ایران نیز نشدنی است و این مربی ایتالیایی هم به طور قطع از استقلال خواهد رفت اما مدیران باشگاه استقلال در تلاشند این مربی ایتالیایی را هر طور شده به ایران بازگردانند.

در همین راستا باشگاه استقلال تأکید کرده که برای بازگرداندن پین همه مکاتبات انجام خواهد شد. ضمن اینکه تمام درخواست‌های مالی این مربی ایتالیایی تا به امروز به انجام رسیده و باشگاه استقلال هیچ مطالبه‌ای به این مربی ندارد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال خوش‌حساب بوده امیدواری به بازگشت پین کم نیست اما باید یک نکته مهم‌تر را نیز مورد توجه قرار دارد.

بدون شک اگر باشگاه استقلال بخواهد با هر مربی جدیدی وارد مذاکره شود و درنهایت به توافق برسد، باید ببیند که آیا سرمربی جدید خواهان همکاری با پین هست یا خیر؟! شاید هم مدیران استقلال با سرمربی جدید به توافق رسیده‌اند و سرمربی جدید به آنها اعلام کرده برای بازگرداندن پین تلاش کنند تا اگر شد این مربی همچنان در استقلال بماند. البته چنین درخواستی معمولاً از سوی مربیان نمی‌شود و مربیان جدید تلاش می‌کنند کادر خود را حفظ کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها