کد خبر : 77253

تمایل فرهاد مجیدی برای بردن پدیده استقلال به تیم اتحاد کلبا

تمایل فرهاد مجیدی برای بردن پدیده استقلال به تیم اتحاد کلبا

بعد از پیوستن مجیدی به تیم الاتحاد کلبای امارات خبرهای متعددی درباره کوچ برخی ستاره‌های استقلال به تیم جدید مجیدی به گوش می‌رسد.

به گزارش ایران ورزشی، درباره اینکه مجیدی تمایل دارد از مهدی قایدی در ترکیب تیم الاتحاد کلبای امارات استفاده کند خبرهایی منتشر شده است اما بدون شک پیوستن قایدی به این تیم چندان نمی‌تواند در وضعیت کنونی استقلال اثر بگذارد و بدون شک جدایی برخی ستاره‌ها که اسباب قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم را فراهم کردند، بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

در همین راستا خبرهایی درباره تمایل فرهاد مجیدی به استفاده از امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب تیم الاتحاد کلبای امارات دست به دست می‌شود. گفته می‌شود این بازیکن در قرارداد خود بند فسخ 150 هزار دلاری را قرار داده و چنانچه تیم‌های خارجی او را بخواهند می‌تواند از استقلال برود.

حسین‌زاده که اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال در لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود و باید دید که مصطفی آجورلو آیا می‌تواند این بازیکن را برای یک فصل دیگر در استقلال حفظ کند یا اینکه پیشنهاد جدید از امارات این بازیکن را نیز به سمت درهای خروجی استقلال سوق خواهد داد. این در حالی است که از داسیلوا نیز به‌عنوان یکی از مهره‌هایی یاد می‌شود که احتمال دارد در ترکیب فصل آینده الاتحاد کلبای امارات دیده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها