کد خبر : 77244

پرسپولیس دوباره با دانیال تماس گرفت

پرسپولیس دوباره با دانیال تماس گرفت

شنیدیم مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از انتشار استوری از سوی دانیال اسماعیلی‌فر با این بازیکن تماس گرفته و اطمینان خاطر داده اند هواداران این تیم مشکلی با او ندارند!

به گزارش خبرورزشی- دانیال اسماعیلی فر گزینه اصلی پرسپولیس در خط دفاع با انتشار یک استوری عجیب تا بگوید هنوز مذاکره ای با تیم تهرانی نداشته است!

مدافع راست انرژیک و ۲۹ ساله پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش نوشت: «با سلام خدمت همه دوستان، پیرو حواشی به وجود اومده اخیر بنده هیچ مذاکره ای با هیچ تیمی غیر از سپاهان نداشتم و هنوز تصمیمی برای آینده لحاظ نکردم، داشتن آرامش مهم ترین موضوع برای انتخاب آینده من است و تصمیمی می‌گیرم که با پیشرفت فنی و تیمی برای خودم و باشگاه همراه باشه...»

پس از انتشار این استوری خیلی‌ها تصور کردند مدافع راست نفوذی سپاهان به دلیل فشار هواداران اصفهانی چنین متنی را منتشر کرده است درحالی که اصل ماجرا چیز دیگریست.

 

رامین رضاییان که بازیکن محبوبی نزد هواداران پرسپولیس ( و نه رختکن این تیم و همبازیانش!) به شمار می‌رود پس از حواشی مصاحبه تلویزیونی اخیرش در صفحه شخصی خودش نوشت: «گذشتن از خیلی چیزها و آمدن دوباره من به پرسپولیس فقط و فقط بخاطر شما هواداران بزرگ بود و از روزی که آمدم تا اخرین روز بدون حاشیه‌ای در خدمت تیم با جان و دل برای این تیم جنگیدم و تلاش کردم. بخاطر اینکه آخر فصل بود و خیلی دروغ‌ها در مورد قراردادم شنیدم، بعد مدت‌ها دوست داشتم به برنامه تلویزیونی زنده بروم و صادقانه در مورد قراردادم، تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف با شما عزیزان صحبت کنم. آیا با صداقت و احترام حرف زدن در آخر فصل، حاشیه است؟ نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ میدهد ولی از تمام همبازیان عزیزم و کادرفنی محترم تشکر فراوان دارم. در کل حرف‌های نگفته بسیاری وجود دارد ولی به احترام شما هوادارن دیگر حرفی نمی‌زنم و مثل همیشه سکوت می‌کنم. صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است و آنکه حقایق را می‌گوید نادان نیست، بلکه دلش می‌سوزد. پرسپولیس خانه ابدی من است. هواداران بزرگ پرسپولیس، همیشه و تا ابد در قلب من هستید.»

طرفداران پرسپولیسی رامین رضاییان که خداحافظی بازیکن محبوب خود را تاب نمی‌آورند در فضای مجازی به رضا درویش، یحیی گل محمدی و حتی محمد محمدی (معاون باشگاه) تاخته و هشتگ "رامین باید بماند" را راه اندازی کردند.

همچنین برخی طرفداران احساسی نیز به پیج شخصی دانیال اسماعیلی فر و همسرش حمله کرده و کار را به جایی رساندند که این بازیکن هرگونه مذاکره ای با پرسپولیس را تکذیب کند!

درهمین ارتباط یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس که تمایلی به افشای نام خودش نداشت به خبرورزشی گفت: «ما اجازه نمی‌دهیم یک بازیکن یا فضای مجازی برای پرسپولیس تصمیم بگیرند. هر بازیکنی که یحیی گل محمدی بخواهد ما جذب می‌کنیم و توجهی هم به این رفتارهای احساسی و عجیب نداریم، همان طور که هر بازیکنی هم سرمربی تیم نخواهد قطعا از جمع ما جدا خواهد شد. با دانیال اسماعیلی فر هم تماس گرفتیم و به او اطمینان خاطر دادیم که نگران نباشد چرا که به محض عقد قرارداد، هواداران پرسپولیس تبریک بارانش می‌کنند.»

باید منتظر ماند و دید پایان این ماجرا به عقد قرارداد دانیال اسماعیلی فر با پرسپولیس ختم می‌شود یا تمدید با سپاهان؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها