کد خبر : 77236

فرهاد به دنبال 2 استقلالی

فرهاد به دنبال 2 استقلالی

گفته می‌شود ۲ بازیکن اسقلال در لیست خرید فرهاد مجیدی برای فصل بعد قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از ظهر دیروز بود که رسما اعلام شد فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال هدایت تیم اتحاد کلبا در لیگ امارات را بر عهده گرفته است. به این ترتیب مجیدی به عنوان یک سرمربی ایرانی فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا تجربه جدیدی در دوران حرفه‌ای خود را پشت سر بگذارد.

اما گفته می‌شود یکی از شروط مجیدی برای عقد قرارداد با این تیم اماراتی جذب چند بازیکن تاثیرگذار برای فصل آینده بوده است. سرمربی سابق آبی‌ها که پیش از این نشان داده بود دلش می‌خواهد دستش به لحاظ داشتن بازیکن باز باشد از مدیران تیم اماراتی خواسته تا چند بازیکن خارجی جذب کنند.

اما نکته جالب توجه حضور احتمالی ۲ بازیکن استقلال در این تیم اماراتی است. گفته می‌شود مجیدی در لیست خرید خود نام ۲ بازیکن تیم سابقش را هم گنجانده است.

 

در این خصوص شنیده می‌شود احتمالا یکی از گزینه های مد نظر مجیدی یکی از بازیکنان خارجی استقلال است که تمایل چندانی به ادامه حضورش در جمع آبی‌ها ندارد.

گزینه دوم هم بازیکنی است که به دنبال لژیونر شدن است. حضور ۲ بازیکن استقلال در تیم اماراتی احتمالا با واکنش هواداران این تیم مواجه خواهد شد. مگر اینکه ۲ بازیکن جدید جایی در لیست سرمربی جدید استقلال نداشته باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها