کد خبر : 77232

فرهاد پول را به هوادار استقلال ترجیح داد

فرهاد پول را به هوادار استقلال ترجیح داد

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: از مجیدی ناراحت هستیم، او به تیمش پشت کرد و هواداران را آزرد. آه این مردم بی جواب نمی ماند همانطور که استراماچونی هم رفت و موفق نشد.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال ، درباره جدایی فرهاد مجیدی به شدت ناراحت بود. او این بار در گفت‌وگویی بی پرده از مجیدی و رفتارش با استقلال و هواداران انتقاد کرد که در زیر می‌خوانید:

تصور می‌کردید فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی استقلال از این تیم جدا شود؟

اول باید برای چندمین بار قهرمانی استقلال را به همه هواداران تبریک بگویم و یک خسته نباشید به کار مدیریتی و فنی عرض کنم. اما مشخص شد که فرهاد مجیدی بین پول و عشق به هواداران، پول را انتخاب کرد. شاید چند برابر دستمزد در استقلال پول گیر او بیاید اما طرفداران استقلال ارزش بیشتری داشتند و حضور کنار این مردم صدها برابر بیشتر از این پول‌ها ارزش داشت.

چطور؟

این مردم همان‌هایی بودند که خواستار بازگشت مجیدی به کادر فنی استقلال شدند و در این مدت همه جوره او را حمایت کردند. من شخصاً خودم از مجیدی ناراحتم. همه استقلالی‌ها شاهد هستند که در طول این مدت چطور از فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال حمایت می‌کردم و حتی به خاطرش فحش هم میخوردم اما از مجیدی به عنوان سرمربی استقلال حمایت کردم تا بتواند باعث سربلندی استقلال شود. مردم هم چنین کاری را انجام دادند. آنها هم با تمام وجود از کادر فنی استقلال حمایت کردند، اما حالا که این رفتار را می‌بینیم گله‌مند هستیم.

نگاه فرهاد به استقلال مثل سکوی پرتاب است؛ او پول را به تیم ما ترجیح داد/ آه این مردم بی جواب نمی ماند/ بار اولش نیست استقلال را به امان خدا رها می کند

دلیل اصلی ناراحتی تان چیست؟

این بار اول نبود که فرهاد مجیدی در چنین شرایطی استقلال را به امان خدا رها کرد و رفت. او قبلاً هم با جدایی ناگهانی از استقلال موجب شده بود که قهرمانی این تیم از دست برود. آن زمان به خودمان می‌گفتیم که مجیدی جوان بوده و شاید دوست داشته از نظر مالی و یا جایگاه فوتبالی پیشرفت کند اما حالا که بزرگتر و با تجربه تر شده سوال می‌کنیم؛ چرا استقلال را در این شرایط تنها گذاشت و رفت!

شاید به خاطر مسائل مالی و پیشرفت در کارش بوده. این طور نیست؟

مجیدی اگر در استقلال می‌ماند هر چقدر می‌خواست به او پول می‌دادند. ضمن اینکه استقلال اسپانسرهای قوی دارد که می‌توانستند خواسته‌های مالی فرهاد مجیدی را برآورده کنند. از طرفی اگر می‌ماند و در آسیا هم با استقلال نتایج خوبش را تکرار می‌کرد آن وقت می‌توانست با قراردادهای خیلی بهتر به تیم‌های دیگر برود. اما او کار خیلی بدی کرد. کاری که قطعاً باعث می‌شود در سال‌های آینده هواداران دیگر با این آغوش باز او را نپذیرند.

قبول دارید که مجیدی شاید میخواسته به لحاظ حرفه ای در کارش پیشرفت کند؟

ما قبل از مجیدی، دیدیم که استراماچونی هم وقتی از استقلال رفت، چه نتایجی با تیم قطری گرفت. تازه آن تیم، الغرافه قطر بود که هم به لحاظ مالی و هم بازیکنانش شرایط خیلی بهتری از تیم یازدهم جدول امارات داشت. اگر استراماچونی در استقلال استرا شد به خاطر حمایت هواداران بود و اگر هم مجیدی در استقلال مجیدی شد باز هم با حمایت هواداران و پیشکسوتان بود. متاسفانه ثابت شد که فرهاد مجیدی هر زمان میخواهد بلندپروازی کند مدتی به استقلال می‌آید و اینجا را سکوی پرتاب خودش می‌بیند.

نگاه فرهاد به استقلال مثل سکوی پرتاب است؛ او پول را به تیم ما ترجیح داد/ آه این مردم بی جواب نمی ماند/ بار اولش نیست استقلال را به امان خدا رها می کند

به نظر شما چه زمانی باید این مطلب را به اعضای تیم یا پیشکسوتان و باشگاه اعلام می‌کرد؟

نمی‌دانم ولی قطعا اگر من قبل از جشن می‌گفت که می‌خواهد برود ۵ هزار نفر هم به استادیوم نمی‌رفتند. مجیدی پول را انتخاب کرد و این از ذهن هواداران پاک نمی‌شود. در این چند روز خیلی از طرفداران استقلال بابت این موضوع اشک ریختند و ناراحت شدند. می‌گفتند بار دیگر معلوم نیست چه کسی سرمربیگری تیمشان را برعهده می‌گیرد و چه نتایجی در انتظار تیمشان است. آنها امیدوار بودند این تیم خوب، فصل آینده درخششی بهتر از امسال داشته باشد. شک نکنید که آه این مردم بی جواب نمی‌ماند. به هر حال اگر ما در این فصل از مجیدی حمایت کردیم وظیفه مان بود چون از سرمربی استقلال حمایت می‌کردیم. همانطور که از فردا سرمربی جدید را حمایت خواهیم کرد. برای ما مهم استقلال است و به همین خاطر از تیم محبوبمان حمایت می‌کنیم. برای مجیدی هم در تیم جدیدش آرزوش موفقیت داریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها