کد خبر : 77230

اولین واکنش بیرانوند بعد از پرسپولیسی شدن

اولین واکنش بیرانوند بعد از پرسپولیسی شدن

بالاخره باشگاه پرسپولیس از خرید جدیدش در نقل و انتقالات که علیرضا بیرانوند است، رونمایی کرد.

به گزارش خبرورزشی، با پایان یافتن لیگ پرتغال، قرارداد قرضی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی با باشگاه بواویشتا هم به پایان رسید و بیرانوند به ایران بازگشت. طی چند وقت گذشته بحث بازگشت بیرانوند به فوتبال ایران و به خصوص باشگاه پرسپولیس به شدت مطرح شد و خبرورزشی به عنوان اولین رسانه اعلام کرد، علیرضا در سال منتهی به جام جهانی و برای اینکه بتواند به صورت فیکس در جام جهانی بازی کند، پرسپولیس را به عنوان تیم آینده خود انتخاب خواهد کرد.

از چند هفته قبل باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب بیرانوند آغاز کرد و علیرضا هم نماینده خود را به باشگاه فرستاد تا مذاکرات شکل جدی تری به خودش بگیرد. همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفتید، بیرانوند ۲ فصل دیگر با باشگاه آنتورپ قرارداد داشت که فصل دوم آن توافقی و مشروط بود. در واقع علیرضا یکسال دیگر به صورت قطعی با آنتورپ قرارداد داشت و هر تیمی که خواهان او می‌شد، ابتدا باید رضایت باشگاه بلژیکی را جلب می‌کرد.

مدیران پرسپولیس هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورپ شرایط خرید بیرانوند را پرس و جو کردند. بلژیکی‌ها در ابتدا مبلغ بالایی برای فروش بیرانوند اعلام کردند ولی در مذاکرات بعدی علیرضا با گذشت از طلبش، موفق شد رضایتنامه خود را بدون دریافت پولی بگیرد. موضوعی که خیلی به نفع پرسپولیس شد و این باشگاه به لحاظ مالی سود کرد.

بیرانوند قراردادش را قبل از اردوی تیم ملی امضا کرد؛ می خواهم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

مدیران پرسپولیس طی هفته‌های اخیر با نماینده علیرضا توافق اولیه را انجام دادند و بعد از بازگشت این بازیکن از پرتغال، جلساتی برگزار کردند و در نهایت به توافق هم رسیدند. با وجود توافق بر سر مسائل مالی و مدت قرارداد، طرفین بر سر چند بند از قرارداد دچار اختلافاتی شدند و حتی شایعه شد که پیوستن بیرانوند به پرسپولیس منتفی خواهد شد. با این حال در نشست مجدد بین درویش و وکیل بیرانوند، این اختلافات جزیی حل شد و توافق نهایی حاصل گردید. گفتنی است قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ۳ ساله خواهد بود و این بازیکن با شروع فصل جدید تمرینات پرسپولیس به این تیم ملحق خواهد شد. بیرانوند که در حال حاضر به همراه تیم ملی در قطر حضور دارد، قبل از اردوی تیم ملی در هفته قبل قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد. بعد از توافق و امضای قرارداد با پرسپولیس، علیرضا بلافاصله راهی هتل المپیک شد و خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرد تا بتواند در تمرین تیم ملی شرکت کند.

بیرانوند همچنین بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس در خصوص بازگشتش به جمع قرمزها گفت: خداراشکر بالاخره این اتفاق افتاد و من خیلی از این موضوع خوشحالم. قبل از جدایی ام به هواداران پرسپولیس قول دادم تا دوباره به این تیم برگردم و از ته دلم خوشحالم که این اتفاق افتاد. راستش خودم فکر نمی‌کردم به این زودی به پرسپولیس برگردم ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای من و پرسپولیس بیفتد. یکی از دلایل اصلی بازگشت من به پرسپولیس این بود که دلم می‌خواهد با تیمم قهرمان آسیا شوم. همچنین با کمک همه مجموعه باشگاه تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده قهرمانی را بدست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها