کد خبر : 77196

ماندگاری دو پرسپولیسی علیرغم میل هواداران

ماندگاری دو پرسپولیسی علیرغم میل هواداران

یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته برخی از اعضای کادرفنی‌اش در پرسپولیس حفظ کند.

به گزارش خبرورزشی، در دیدار هفته پایانی پرسپولیس برخی هواداران این تیم علیه مظاهر رحیم پور مربی بدنساز این تیم شعارهایی سردادند. همچنین پیش از این کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی علیه داوود فنایی مربی گلرهای این تیم موضع گرفتند و انتقادات فراوانی از او داشتند.

در این میان حمید مطهری نیز از تیغ تیز انتقادات بی نصیب نماند و درنشست خبری بازی با فجرسپاسی این گروه را نوجوانان ۱۵ یا ۱۶ ساله خواند!

یحیی گل محمدی اما پس از پایان بازی با فجرسپاسی به این شکل از کادر خودش و صحبت‌های حمید مطهری دفاع کرد و گفت: «حمید یک انسان است. در چند وقت گذشته فشار زیادی روی کادر ما بود و متاسفانه فشارها ناجوانمردانه بود. فکر می‌کنم در این ماجرا تند روی کرده است اما او در این دو، سه سال خیلی تلاش کرده است. این کادر فرزند پرسپولیس است، مقداری باید درباره انتقادات بیشتر رعایت کنیم. فضای مجازی طوری شده که برخی تصمیم‌گیری‌ها برمبنای آن است. باید بتوانیم فضای مجازی را کنترل کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید. این کادر، کادری بود که تیم را به فینال آسیا برده بود و دو دوره قهرمان لیگ کرده بود. این که عده‌ای نفاق فراکنی می‌کنند، پرسپولیسی نیستند و به دنبال منافع شخصی‌شان هستند تا جو هواداری را عوض کنند. بیشتری هواداران ما پرسپولیسی‌های اصیل هستند. من احساس می‌کنم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و قطعا برای فصل بعد شرمنده‌شان نخواهیم بود. این کادر صبح تا شب زحمت کشیده و با تمام سختی‌ها و امکانات کم، زحمات زیادی کشید. این که فشار و هجمه را روی کادر بیاوریم، بی‌انصافی است.»

 

این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان دهنده اعتقاد و اعتماد فراوان گل محمدی به کادرفعلی خودش است و دوست دارد با همین گروه فصل آینده را نیز ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها