کد خبر : 77164

شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد

شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد

مرتضی فنونی‌زاده معتقد است سجاد شهباززاده به درد پرسپولیس نمی خورد و انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن این تیم را ندارد.

به گزارش ایسنا، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را به خصوص از سمت پرسپولیس شاهد بودیم که مزد آن را هم خیلی زود گرفتند و عالیشاه دروازه حریف را باز کرد. نمی‌دانم در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس افت کرد و نزدیک بود از تیم بی‌انگیزه و سقوط کرده فجرساپسی گل بخورد.

وی ادامه داد: درخشش گوهری و بی‌دقتی مهاجمان فجر باعث شد که پرسپولیس جریمه نشود. البته من فکر می‌کنم اگر به بازیکنان امید بازی می‌داد، قشنگ‌تر و بهتر بود زیرا نایب قهرمانی تقریبا قطعی شده بود و جوانان تیم می‌توانستند یک محک نسبتا جدی بخورند. به نظرم هیچ اتفاقی نمی افتاد اگر بازیکنانی مثل فرجی در این دیدار آخر حاضر نمی‌شدند و چند بازیکن امید می توانستند خود را به سرمربی تیم نشان دهند.

فنونی‌زاده درباره این که چه بازیکنانی باید در پنجره نقل و انتقالاتی از پرسپولیس جدا شوند، اظهار کرد: به نظر من ۷۰ درصد لیست تیم باید فروخته یا کنار گذاشته شوند. بازیکنان زیادی در لیست تیم وجود دارند که در سطح پرسپولیس نیستند و باید درتیم‌های دیگر بازی کنند. پرسپولیس نیاز به خانه‌تکانی دارد و بازیکنانی به تیم اضافه شوند که تیم را هم در مسیر قهرمانی لیگ برتر و هم قهرمانی آسیا کمک کنند. نایب قهرمانی امسال با وجود چنین بازیکن‌هایی کم از قهرمانی نداشت اما برای برگشتن به مسیر قهرمانی، گل‌محمدی نیاز به ابزار خوب و باانگیزه دارد. به نظرم، سرمربی تیم باید هر ۳ بازیکن خارجی پرسپولیس را کنار بگذارد و آن‌ها را به کشورشان بفرستد. هیچ‌کدام از آن‌ها در سطح پرسپولیس نیستند.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شنیده شدن نام‌هایی مثل سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده در اطراف باشگاه پرسپولیس و همچنین قرارداد بستن با بیرانوند و پورعلی‌گنجی اظهار کرد: پیوستن یک دروازه‌بان و یک مدافع خوب مثل بیرانوند و پورعلی‌گنجی چیزی بود که پرسپولیس نیاز داشت و به نظرم این دو خریدهای خوبی برای تیم خواهند بود. اسماعیلی‌فر و رفیعی هم بازیکنان خوبی هستند اما شهباززاده ه درد پرسپولیس نمی خورد. او پارسال هم با بازار گرمی سعی کرد برای قرارداد بستن با سپاهان، نام پرسپولیس را در لیست مشتری‌هایش بیاورد. او کلا ۲ بازی در آسیا خوب بازی کرد و اکثرا هم نیمکت‌نشین بود. این مهاجم سن و سال زیادی هم دارد و انگیزه کافی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارد.

وی در پایان اظهار کرد: این تیم اگر می خواهد به قهرمانی برسد، ضمن حمایت هواداران باید بازیکنانی را جذب کند که انگیزه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشند و بتوانند به تیم کمک کنند تا به مسیر قهرمانی بازگردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها