کد خبر : 77156

به فرهاد گفتم برگرد، گفت چشم!

به فرهاد گفتم برگرد، گفت چشم!

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: در پیامی که به «فرهاد مجیدی» دادم از او خواستم که برگردد و او در جواب نوشت که «ارادت دارم و چشم»؛ مدیران استقلال تلاش دارند او را برگردانند با این وجود در حال مذاکره با سرمربی بزرگ خارجی هستند.

به گزارش ایرنا، «علی فتح‌الله‌زاده» روز جمعه در گفت وگویی تلویزیونی درباره رفتن فرهاد مجیدی از استقلال، اظهار داشت: تا آنجا که می‌دانم و با برخی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم، باشگاه هنوز خواهان بازگشت فرهاد است. به او پیام دادم و گفتم که این تیم را تو درست کردی و سعی کن برگردی و فرهاد نوشت که «ارادت دارم و چشم».

وی افزود: فرهاد با من رودروایسی دارد و حتی آن روزی که از بازی رفت به من نگفت. زنگ زدم که این چه کاری بود و اگر می‌خواستی بروی به ما می‌گفتی و گفت ترسیدم به شما بگویم و بگویید که نروم. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه و سایر دوستان تلاش می‌کنند تا فرهاد را برگردانند و رفتن او قطعی نیست.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره رایزنی اعضای هیات مدیره استقلال با سرمربی خارجی گفت: اعضای هیات مدیره اسمی به من نگفتند و می‌دانم دوستان ما یک مشورتی با یکی از سرمربیان بزرگ خارجی دارند که سرمربی خوبی است و نمی‌توانم نامش را بگویم. با شناختی که از آجورلو دارم او در تلاش است اول و دوم فرهاد را برگرداند و سوم روی گزینه خارجی و داخلی فکر کند.

وی با اشاره به اینکه باید هم به هواداران استقلال و همچنین به فرهاد مجیدی حق بدهیم، یادآور شد: هواداران فرهاد را دوست دارد اما از آن طرف نمی‌دانیم که چرا مجیدی چنین تصمیمی گرفته است. یعنی می‌دانم که چرا فرهاد استقلال را رها کرد و اگر بخواهیم بگویم چند نفر در این ماجرا دخیل هستند که باید اینجا حضور داشته باشند.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: شرایط سخت هست و فرهاد اگر واقعا می‌تواند برگردد بخاطر هواداران از خودش بگذرد و برگردد و اگر سخت است و نمی‌تواند برگردد، هواداران نیز به تصمیم او احترام بگذارند، چرا که دوست داریم تیم استقلال دوباره قهرمان شود.

 وی گفت: چندین مورد برای باشگاه استقلال کمیته استیناف رای داده و تا بازیکنان به منزل نرسیدند، رای آن صادر شده است؛ اما رای تیم دیگر را آنقدر نگاه داشتند تا پوسیده شده است.

فتح‌الله‌زاده همچنین با اشاره به اینکه این دهمین قهرمانی استقلال بود، گفت: استقلال از همان ابتدا در باشگاه‌های تهران شروع کرد اما به دلیل امکاناتی که وجود نداشت، آن را حساب نکردند. مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشین ورزش و جوانان برای آنکه قهرمانی استقلال را کوچک کند، فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرد که این فرمت ضعیف است زیرا شرق و غرب را جدا کردند و قهرمان غرب و شرق آسیا، فینال لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند. در حالی که در آن زمان شرق و غرب درهم بودند و با هم بازی می‌کردند و بعد به فینال می آمدند. در آن زمان برابر تیم‌های شرق آسیا به سختی عبور می‌کردیم.

وی اضافه کرد: الان فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا خوب است اما تنها اسم آن عوض شده است. ما ۱۰ دوره قهرمانی را داریم. برخی از دوستان اطلاعات استقلال را دقیق نمی‌گویند و عنوان می‌کنند که استقلال بعد از ۱۰ سال قهرمان شد، در حالی که بعد از هشت سال قهرمان شدیم و پرسپولیس بعد از ۱۰ سال قهرمان شد. اینها اشتباهات تلفظی است. ما ستاره آسیایی داریم.

مدیر پیشین استقلال عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس به حدی بزرگ هستند که همه عاشق کار کردن در این ۲ تیم هستند. فرهاد مجیدی برای این باشگاه زحمت کشیده اما خداحافظی او در این شرایط درست نیست، نمی‌دانیم در  دل او چه می‌گذرد، او ظاهرسازی نمی‌کند، هر چیزی می‌گوید قابل احترام است. بعد از چند سال یک مدیر خوب در باشگاه داریم و درست کار می‌کند و باید به او اعتماد کنیم. در مجموع از رفتن فرهاد مجیدی ناراحت هستیم.

وی درباره حضور مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: وی خیلی خوب کار می‌کند. اگر هم به فدراسوین فوتبال برود باید تلاش کند. آجورلو به شدت به دنبال بازیکنان هست. تنها سرمربی نیست که بازیکنان را ردیف می‌کند، بلکه باشگاه‌ها کمیته فنی دارند و اسکلت کار را طرح‌ریزی می‌کنند. باشگاه‌ها در فوتبال حرفه‌ای باید ساختار داشته باشند تا از ۲۷ بازیکن ۱۵ نفر را کمیته فنی انتخاب و ۶ بازیکن را در اختیار سرمربی می‌گذارد.

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: به طور قطع فرهاد مجیدی به آجورلو یکماه قبل گفته که می‌روم و او هم در ذهنش انتخاب‌هایی دارد. نباید نگران باشیم و مدیریت باشگاه نباید تحت فشار قرار دهیم. من هم شایعه رفتن آجورلو را شنیدم و می‌گویم امسال به خاطر استقلالی‌ها به فدراسوین فوتبال نرود چرا که باید باشد و تیم را جمع و جور کن. اگر سال دیگر تیم قهرمان شود عملکردش برای فدراسیون فوتبال مثبت خواهد بود. وزیر ورزش خیلی وارد مقوله ۲ باشگاه نشده و کار خوبی کرده البته باید در مراسم اهدا جام قهرمانی حضور می‌یافت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها