کد خبر : 77124

حضور نکونام در استقلال تکذیب شد

حضور نکونام در استقلال تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: حضور نکونام در استقلال شایعه است. شب گذشته هم جلسه داشتیم و محکم درباره ماندن او صحبت کردیم.

به گزارش فارس، حمیدرضا گرشاسبی درباره مجمع فدراسیون فوتبال، اظهارداشت: مجمع راضی کننده نبود، چون در شرایطی که تیم به جام جهانی می‌رود این عزل و نصب‌ها و درگیر‌یها شایسته فوتبال نیست. ۴ رئیس فدراسیون در این مدت کوتاه جابه‌جا می‌شوند، برنامه‌ها بهم می‌خورد.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: در مجمع همه حضور داشتند، دموکراسی واقعی اجرا شد و شما دیدید ۴ عضو هیات رئیسه که درخواستی برای عزل آنها وجود داشت، ۳ نفر ابقا شدند و یک نفر رای لازم را نیاورد. 

وی در پاسخ به این سوال که شما به حسابرسی ایراد گرفتید، گفت: خیلی عجیب بود از سال ۹۸ حساب‌های مالی به تایید هیات رئیسه‌های وقت، حسابرس و بازرس ویژه نرسیده بود، بدون امضا همه سفید بود و مجمع هم تایید نکرد به آن رای بدهد که این موضوع به مجمع فوق‌العاده موکول شد تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. 

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند بهتر بود این برنامه‌ها بعد از جام جهانی انجام می‌شد، تصریح کرد: باید این اتفاقات می‌افتاد چون AFC و فیفا هم حساس شده و منتظر بودند این مجمع تشکیل شود تا تکلیف رئیس که مورد اعتراض بود مشخص شود وگرنه همه کارها و امضاها غیرقانونی بود. به نظر من باید سریع به این فکر باشند که مجامع تشکیل شود و فدراسیون به ثبات برسد تا برنامه‌ریزی اصولی را داشته باشد‌. 

مدیرعامل فولاد درباره شایعه حضور نکونام در استقلال و اینکه آیا نکونام برای فصل بعد به شما لیست داده، خاطرنشان کرد: لیست داده و ما برنامه ریزی داشتیم‌. لیست خروجی مانده و جلسات زیادی هم با هم داشتیم حتی شب گذشته با همه اعضای هیات مدیره بحث و بررسی برای فصل بعد انجام شد. طبیعی است پایان هر فصل این شایعات و گمانه‌زنی‌ها شروع می‌شود. بالاخره وقتی فوتبال تعطیل می‌شود اصحاب رسانه باید سوژه‌ای داشته باشند. 

وی درباره اینکه برخی می‌گویند نکونام در آستانه پیوستن به استقلال است و حتی چند بازیکن را هم گرفته، تصریح کرد: خودتان می‌گویید شایعه است. تا الان خبری نیست، دیشب جلسه داشتیم و محکم صحبت کردیم. چشم‌انداز ما لیگ قهرمانان آسیاست تا آنجا قدرتمند حاضر شویم. 

گرشاسبی تاکید کرد در قرارداد نکونام حق فسخ وجود ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها