کد خبر : 77109

تیم بعدی فرهاد مجیدی مشخص شد؟ + عکس

تیم بعدی فرهاد مجیدی مشخص شد؟ + عکس

روزنامه الخلیج الریاضی در گزارشی از آغاز مذاکرات تیم اتحاد کلباء امارات با فرهاد مجیدی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که این روزها نگرانی اصلی هواداران استقلال بابت تغییرات روی نیمکت این تیم است، اکنون رسانه‌های اماراتی از آغاز مذاکرات یک تیم حاضر در ادنوک لیگ به نام اتحاد کلباء با فرهاد مجیدی خبر می‌دهند. گزارشی که در روزنامه الخلیج الریاضی با تیتر "کلباء پس از موفقیت تاریخی فرهاد مجیدی با او مذاکره می‌کند" آمده را در زیر می‌خوانیم:

به گزارش روزنامه الخلیج الریاضی تیم فوتبال اتحاد کلباء با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی استقلال تهران و بازیکن سابق باشگاه‌های الوصل، الاهلی و العین برای هدایت «ببرها» در فصل آینده مذاکره کرده است.

مجیدی اخیرا تیم استقلال تهران را به قهرمانی در لیگ برتر ایران رساند و رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرد. استقلال تهران با کسب 19 پیروزی و 11 تساوی به اولین تیم تاریخ لیگ ایران تبدیل شد که فصل را بدون شکست به پایان رساند.

استقلال همچنین با کسب 68 امتیاز رکورد کسب بیشترین تعداد امتیاز در طول یک فصل را شکست و از رقیب سنتی خود پرسپولیس و سپاهان اصفهان که در دو عنوان قبلی 67 امتیازی شده بودند، پیشی گرفت.

این تیم فوتبال به دنبال انتخاب یک سرمربی جدید برای جانشینی خورخه داسیلوا اروگوئه‌ای است که دوران حضور او با ببرها پس از سه فصل متوالی به پایان رسید.

به گزارش گلف اسپورت، بیش از سه مربی از جمله مجیدی ایرانی و ایوان یووانوویچ صربستانی سرمربی سابق النصر و تیم ملی امارات در میز مذاکره حضور دارند و انتظار می‌رود هویت سرمربی جدید اتحاد کلباء طی روزهای آینده مشخص شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها